středa 19. ledna 2011

S jarním počasím Jenda ožil....

Nestíhám psát každý den, což mě mrzí, protože každý den přináší nějakou radost nebo drobnou změnu. Každý den je něčím zajímavý a jedinečný.
Ještě jsem nestihla napsat, jak Jenda  SÁM od sebe řekl po několika dlouhých zimních měsících, že chce jít VEN.

Bylo to v neděli dopoledne a myslela jsem, že špatně slyším. :-)
Podíval ze přes balkonové dveře na zahradu, viděl, že není sníh a řekl, že CHCE jít ven.

Ještě mám v paměti naše boje s oblékáním a chozením ven za "zimního a sychravého" počasí.
Nic nezapomněl....
Navázal TAM, kde na podzim skončil....

Běhal po zahradě s klacíkem, honil Betynku a pak si sedl  na písek a chvilku si hrál.
Nesměla jsem říct, že na písek se nesedá, že je ZIMA a že to studí... to by byl horor.
Naštěstí to přežil bez újmy na zdraví.

Hurááá, jaro už se blíží a s ním i klidnější dny....

5 komentářů:

  1. Ahoj Marci,
    to je skvele, ze se vse k lepsimu obraci :-)))
    Moc Vam to preji....
    Verim, ze Te i zanedlouho obejme.
    pa Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. Vidíš. Super. Mám radost. Myslím, že to je tvá zásluha. Že jsi netlačila na pilu, když ven nechtěl. Moc vám to přeju. Na zimu kašli. Děti přežijí víc než myslíme.

    OdpovědětVymazat
  3. krásne! Jeníčkova spokojnosť sa ani z fotiek nedá prehliadnuť, lebo priam bije do očí :) Aj my sa vytešujeme z holých chodníkov a zelenej trávičky :D
    Vivat jar!

    OdpovědětVymazat
  4. šikulkové já to říkám pořád :-)taky se už moc těším na sluníčko

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme byli Amélie v zimě taky zalezlí jak krtci a vůbec nám to nevadilo. V létě si to vynahrazujeme,to jsme venku zase až do pozdních hodin. Je to úžasné, že si Jeníček sám řekl, že chce jít ven a vypadá na pískovišti velmi spokojeně. Jak to sleduji, dělá poslední dny velké pokroky, mám z toho radost.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...