středa 6. srpna 2014

S holkama na zmrzlinu



Jenda poskakoval, smál se a třepal rukama - to nadšení z něj přímo sálalo.



Říkal, že si dá "hruštičkovou a jahůdkovou" :-)






7 komentářů:

  1. krásny den so svojou rodinou :)...čo viac si priať
    Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, uvědomuješ si, že tohle je článek jako pohlazení? Čtu vás dlouho a kdo by si před časem pomyslel, že si Jeníček dojde na zmrzlinu, bude sedět s holkama u cizího stolečku, jíst z cizí mističky. To je přeci úžasné a to je jen jen tvoje zásluha. a i když je mi jasné, že je to hodně těžké, ty bojuješ a nevzdádváš to. Máš můj neskutečný obdiv.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne vidiet rodinu pokope:) vysliste si ako naozajstna stastna rodinka a aj napriek problemom ktore mate... Je tento zazitok nenahraditelny:) a ako sa Jenik tesi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krásné vidět Jeníčka se sestrami sedět za stolkem a jíst zmrzlinu.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Snad mu i chutnala ;-)
    Je krásné vědět, že je spokojený :-) I u toho předchozího článku, na tom hřišti.
    Hodně jsem teď na tebe i na děti myslela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jenda je šťastný jak blecha!

    OdpovědětVymazat
  7. :) dúfam, že ste si nábeh na takúto zmrzlinku zopakovali ešte niekoľkokrát a Jeníček mal rovnako veľkú radosť. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...