neděle 3. prosince 2017

Lezli po namrzlých střechách?

Nevím z čeho má ty modřiny.
Elišce tvrdí, že spadla na schodech, mně napsala na Fb tohle:

Musíš po hromosvode, takový divný žebřík kam mě museli vysadit bo bych se tam nedostala, pak přejít přes střechu a jít po 30cm na šířku parapete pak skočit dolů metr pak slézt asi dvojnásobek tvoji výšky pomocí dvou záchytných bodů co klouzaly jak cyp mno a budeš dole.. Pak projdeš dverma a si vevnitř.

Na střeše opuštěnýho domu kam se nesmí chodit.. Jak jsme lezli dolu tak jsem uklouzla, sama nevím jak se mi to povedlo.
Jsme pili..



To je pravá i levá ruka.
TAKHLE přece NIKDO nespadne...

Pokud ji přítel mlátí, nedonutím ji jít na policii, vždyť ona ho "miluje" :-(

1 komentář:

  1. Ami, přijde mi to moc symetrické na to, aby to bylo po nějakém pádu. Přikláním se k tvému tušení, že jí někdo ubližuje.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...