neděle 3. prosince 2017

Opět na pohotovosti

Modlím se, aby už bylo 12. ledna a moje dítě mělo 18 let. 
Bojíte se o dceru, která pije, kouří, hulí marihuanu, střídá chlapy, nechodí do školy....a přijde domů s mnoha modřinami. Nevíte, zda ji někdo (přítel?) zmlátil, nebo ZDA opravdu skákala opilá s "kamarády" po namrzlých střechách, jak ona tvrdí.... 

Místo adventního koncertu voláte na Linku důvěry, do Krizového centra i na POLICII. CHCETE jí pomoct, a tak dáte Jendu spát a strávíte dvě hodiny na pohotovosti....90 Kč za poplatek pominu.... a ono skoro dospělé dítě se vám odvděčí tím, že v ambulanci dvakrát oznámí, že ji matka zmlátila!!!! 
Naštěstí jí paní doktorka nevěřila....

ALE vemte si, že by jí věřila.... a zavolala by policii nebo OSPOD.... Modřiny jsou fakt děsivé ...zavřeli by mě za brutální domácí násilí na dceři?  Elišce pak v autě s úsměvem řekla, že to měla být sranda.... NEBYLA. Moje dítě mě děsí (čím dál víc)....





1 komentář:

  1. tak mě to mrzí drahá Marci , je štěstí , že jí nevěřila , proč by jsi jí vodila do nemocnice , kdyby jsi ji zranila ty, nevím jak se jí to stalo , zda to byly strechy , nebo její " přítel" ale je hrozné , ze srandy říct něco takového . DRŽ SE!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...