pondělí 25. června 2018

Dva hraničáři?

Měla jsem "veselou" noc... 
....moje hraničářka je u kluka....
V noci se (né poprvé) porafali, řvali po sobě, brečela mi do telefonu, ať ji odstěhuju, ať pro ni přijedu, ten její Píííp mi x-krát položil její telefon, nechtěl ji pustit, vzájemně na sebe zavolali policajty.... 

Když jsem přijela, on seděl na zemi, brečel, přes vzlyky mu nešlo rozumět, jak ji šíleně miluje, že si podřeže žíly, že bez ní nechce žít.... Šárka si sbalila asi deset tašek, kocoura, kočkolit, kočičí WC...a odnášela to dolů do auta.... mezitím její psychouš vstal a normálně mluvil s policajtama, že se bál, že mu Šárka sebere klíče od bytu, že to je jeho byt, co kdyby ho přišla někdy vykrást, že by ji jinak z bytu (bez vrácených klíčů) pustil.... 
Když došla Šárka zpátky od auta do 4. patra, mimoň zase sedl na zem a fňukal, jak bez ní nemůže být....

 KONEC!!!!! Tak průhledné a ONA to nevidí!!! 

Tak jsem ji odstěhovala, do 4 do rána jsem nespala..... Jenda byl celé dopoledne extrémně rozhozený, brečel, že umře, jestli tam Šárka bude, strašně zlobil a nezvládal její návrat domů.... 

A uběhlo pár hodin....Šárka šla (jakože) na poštu....a pak mi zavolala, že se k němu vrací zpátky....ať jí dovezu tašky, kocoura....řekla jsem jí, že s tím nesouhlasím, že dělá špatně, když se vrací (kolikrát jí říká, že je piča, kráva, hodně pije, kouří....ať vypadne z jeho bytu apod.).... 
....a že jí tašky nepovezu, že ze mě blbce dělat nebudou, že mi to v noci stačilo, ať si přijedou tramvají a vezmou to klidně na čtyřikrát.... 

Do února má tělísko...Jestli si tihle dva pořídí dítě, tak mě omejou....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...