neděle 31. března 2019

Táta

Dnes by měl můj táta Luděk Pomahač 67. narozeniny...

Je mi tak smutno, TATI.... (jsem jen malý vystrašený úzkostný králíček, který nemá šanci obstát v tomto světě a málokdo to ví....)
"Tati, měj se krásně tam nahoře a všechno nejlepší k narozeninám. Věř, že dělám, co můžu. A je to tak šíleně těžké....
Chybíš mi. I svým vnoučatům, které jsi NIKDY nepoznal.... Je to dlouhých 21 let, co jsi musel odejít a kdy smrt ukončila tvé dlouhé trápení.... a já zůstala na vše sama.... 
Krásné narozeniny! A děkuju, že na mě dohlížíš...."


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...