Jeníček chce grilovací klobásky a tak mu říkám:
- "Napiš si to v kuchyni na papírek." (aspoň se ho asi na třicet vteřin zbavím..než tam dojde, než to napíše a vrátí se zpět)
Vrátí se a nadává:
- "KDO TO PSAL?!!!
Tam je K a nějaký zmutovaný I, to není ani tiskací ani psací, Elina neumí psát.
B má nějakej divnej oblouček
to je divné psací i...
iabuka (JABLKA), co je iabuka???
to vypadá jako spadlý u, jako nějak nakloněné, to není tak, ale TAKHLE (ukazuje názorně rukama), holky neuměj psát..
zelené šáky, co to je?
nebo zelené šárky, co to je?
zelené šály? zelená šála?
Co to je ?!!"
- "ZELENÉ SÁČKY (do koše)"
- "To tam není napsáno.
To je S? To vypadá jak divný Z...
to Z má být normální!!! A ne ožralý.
MUEKO? Psací U? To je nějaký nepovedený U
a to É je přilepený k U nebo k L? KDO to má poznat?
NAHUKY? Co to je nahuky? To se někam jede na výlet NA HUKY?!
Grilovací klobá6ky - se mi to nepovedlo.
Proč to holky píšou tak divně?!!! Nechodily do školy?
PAJE. KEK..."
No bezny zivot, co na to rici? pripsat neco na papirek, kde jiz neni misto. A Jenda komentuje. A pravem. Maminko, strojopis, STROJOPIS
OdpovědětVymazatTak ještě že nemusí číst něco, co jsem psala já, vzhledem k tomu jak škrábu, by se chudák asi divil :-D.
OdpovědětVymazatZmutované I , to zní legračně . I z každodenních běžných věcí udělají autisti jedinečný okamžik .
OdpovědětVymazat