úterý 15. dubna 2014

Jeníčkovy nové brýle


Po důkladné přípravě se nám docela daří sžívání Jeníčka s novými brýlemi.


Zatím mu musím připomínat, aby si vzal brýle, a ne vždy chce....



...ale asi dvakrát si je během těch 14 dní vzal i sám.


Líbí se mu číst čísla na budíku nebo na mikrovlnce - tak, jak jsme to nacvičovali před návštěvou očního lékaře.


Vypadá to, že je rád, že ta čísla vidí i z dálky a nemusí chodit až k tomu.




Párkrát dokonce šel sám od sebe k oknu a ukazoval mi auta, lampy a značky...


Myslím, že naučit ho žít s brýlemi bude jednodušší, než to naučit Elišku.


18 komentářů:

  1. Marci díky za návštěvu a za podporu.Mám jedno oko za sebou a 14.5.jdu pod narkozu na pravé,protože mám oči dosti zapadlé a každý si myslí,že se mračím,ne,ne ,není to tak a tak jsem prímaři svolila k další operacia doufám,že budu mít méně dioptrií,než nějaké 10sítky a nebo osmičky.Elišce vyřiď,že jsem taky nechtěla nosit za svobodna brýle a jak to dopadlo,tak tady mám výsledek.Ano za hloupost se moc platí.A jendovi brejličky moc sluší.Marci měj se fajn,pa Miluš

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko,moc vás všechny zdravím.Ptáš se na ten vodní gril,stál 800Kč,což docela jde.Více najdeš ,když klikneš na ten ASTON COOKING. Pa a hezký večer Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Príma!! A Jendovi brýle fakt sluší ! Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Má krásné brýle, sluší mu. je skvělé, že si je občas vezme sám!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je fešák, jakoby nějak s těma brýlema vyrostl, i s tím hezkým střihem. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček už velmi vyrostl! Brýle mu moc sluší,od doby co mi zkolabovala Duha1 jsi se mi nějak vytratila...jsem ráda,že jsi se přihlásila,snad i přez všechny tvé oběti prožiješ krásný velikonoční týden.Ze srdce Dája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dájo, měla ses mi připomenout, já nestíhám "obíhat" blogy ani je někde hledat a zrovna toho tvého by mi bylo líto.

      Vymazat
  7. Marci, Jeníček nám roste před očima, moc mu to sluší.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ;-) S brýlemi vypadá tak nějak "dospěleji" - vím, že to zní... divně. :-)
    Jsem ráda, že aspoň Jeníček si s "brýlemi rozumí" :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jenikovy bryle slusi a ted kdyz je jeste ostrihany vypada jako velky kluk.Je dobre ze si na bryle zvyka .

    OdpovědětVymazat
  10. Jeníkovi brýle sluší - na rozdíl ode mě. Já v nich vypadám jako blbec, kamarádky říkají, že prý inteligentně... Možná proto je nosím jenom ve škole. :D
    Je super, že má k brýlím kladný vztah, takhle to bude mnohem jednodušší. Já brýle nemám vůbec ráda a vadí mi na tom nose. Obdivuji, že Jeníkovi nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliška je do školy nenosí, ale snad se někdy odváží...

      Vymazat
  11. Já si ani nejsem jistá, jestli to je mládeží. Ono je jedno, jestli je ten člověk mladý... Debilita kvete v každém věku. Je to smutné, že lidé už nemají žádné hranice a když mu člověk na to něco řekne, tak zdvihne prostředníček a řekne, že ti do toho nic není.
    Oslavování něčeho takového jako je bulimie by mělo být trestné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Oslavovat bulimii, anorexii a sebepoškozování", jak to je vidět na mnoha blozích, je tragédie.

      Vymazat
  12. Jeníku, brýle jsou super věc, udělej z nich přednost a ne zápor! A Eliško, ty taky. Mně bude dvacet jedna a brýle jsou pro mě téměř kouzelný nástroj - mám 7,5 dioptrie a když ráno vstanu, svět je ošklivý, ale v momentě, kdy si je nasadím, se ocitnu v ,,mém" světě a za mé brýle nikdo nemůže. Ani do očí se mi nemůžou koukat, brýle lidi nepustí:-) mám obrovské brýle s tlustými černými obroučkami, díky kterým můžu vůbec existovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima pohled na svět, to musím říct Elišce..že je za brýlema "jako" schovaná před lidmi:-) Děkuju.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...