neděle 20. dubna 2014

U babičky


Poslední návštěva u mamky se nevydařila.
Chodíme tak jednou za měsíc vždycky ve stejnou dobu - přibližně ve 12:45 h., aby se Jeníček jen najedl a začala tradiční pohádka ve 13:05 na ČT1. A po pohádce zase domů.
Čas musí být strukturovaný, organizovaný a Jeníček musí vědět, co se bude dít a v kolik hodin se to bude dít. To respektujeme a Jeníček tak ví, co ho čeká.



Jenda začal jako obvykle. Po jídle si jako vždy posílal s Eliškou hopíky, to už patří k tradičním rituálům. Když ho to přestalo bavit, lehl si na záda, zvedl nohy do vzduchu a točil se dokola.... jako Franklin v jeho oblíbené pohádce.


Babička má doma dostatek místa a pěkně mu to tam "jezdí".
U nás v bytě na to nemá prostor.


Děda to myslel dobře a řekl větu:
- "Jestli se takhle budeš točit, tak budeš mít na zadku modřinu."


Měla to být legrace.
Ale nebyla.
Jenda se naštval, urazil a zalezl pod křeslo.
Možná si opravdu myslel, že tam opravdu bude mít modřinu...nevím.
A protože se nedal nijak uklidnit, neodpovídal na otázky a plakal, tak jsme se po chvíli zvedli a šli jsme domů.


Ale co mě fascinuje úplně nejvíc, je to, JAK krásně jde s holkama za ruku.
Před pár lety nemyslitelné...
Nádherný pohled na mé tři děti.... mají se rádi a to je nejdůležitější....


6 komentářů:

  1. Další sada Jeníčkových roztomilých nožiček :))))))))
    Krásné jak se drží za ruce :)))))))))
    Nenapadlo mne předtím, že u ani babičky vlastně nebýváte dlouho, že by to bylo složité.

    OdpovědětVymazat
  2. Příští návštěva snad bude lepší ;-)
    PS: Eliška má moc krásnou sukni, sluší jí (pokud jsem ji tedy poznala i na fotce zezadu :D)

    Krásné Velikonoce, Ami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliška má na sobě šaty, i když to takhle není poznat:-)

      Vymazat
  3. Na jednej prednáške hovoril jeden muž o rodine...a zaznela tam veta: "Ak vás rodičia majú radi, dajú vám súrodenca." :-) sama musím potvrdiť, že mať súrodenca, s ktorým sa máme radi je najviac najlepšie... :-) je krásne, že spolu držia...teším sa. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, je krásné, když se sourozenci mají rádi. i Šárinka mi psala, jak se jí stýská po vás všech jmenovitě. I po Jeníčkovi. Docela mne to dojalo.

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, je to moc pěkné a pro maminku samozřejmě pocit štěstí, když vidíš, jak spolu všechny tři děti jdou za ruku!
    Příští návštěva se vyvede lépe. :-)
    Mám Tě ráda, Tvá V.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...