úterý 29. dubna 2014

Poprvé v Kauflandu


Jenda se v poslední době odvážil do několika obchodů.
Už tu vlastně bydlíme rok. Jak to uteklo....
Celý rok Jeníčkovi trvalo, než našel odvahu chodit nakupovat s námi, ale čekání se vyplatilo.


Tentokrát jsme šli do Kauflandu.
Chtěl koupit Actimel... perník....






...brambůrky....







...a lízátka.... jako odměnu za úkoly.






 Ještě sýr a hurá domů....


31 komentářů:

  1. ...a oba mají brýle :-). Jsou v nich mnohem výraznější, aspoň mě se zdá že jim to oběma sluší víc s nima než bez nich. Vybrali jste dobře obroučky :-). Jenom mi není jasné, proč má Jeníček tu šňůrku na brýlích připevněnou tímhle způsobem? (Třeba moje šestiletá neteř (či co to je) ji má okolo hlavy, aby se jí brýle neposouvaly po nose dolů a aby jí tím pádem nebyly spíš na škodu). Jen se ptám, protože už mě to zaujalo u minulých fotek...a nerozluštila jsem to :-). A nelechtá ho to za krkem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já brýle nenosím, tudíž se šňůrkou nemám zkušenosti. Ale to mu koupila babička, moje mamka. Když brýle Jeníček nechce mít na očích, tak si je sundá a visí mu na prsou na šňůrce.

      Vymazat
  2. No páááááni... Ono je tam těch pokroků - podle fotek - mnohem víc! Jste v Kaufu, Jenda má nové boty a oba i s Eliškou mají brýle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsou to každodenní boje (s oběma), ale díky Bohu jdeme pořád dopředu.

      Vymazat
  3. Hurá... Další vítězství!
    A Koukám, že jste zvítězili i nad novými teniskami :-) prima, Jeníčkovi to ladí s trikem. No a třetí úspěch: Jak Eliška tak Jeníček mají brýle. Sluší jim to.
    Vím, není to jednoduché. Je za tím několikadenní práce, někdy i několikaměsíční. Ale i ty drobné kroky dopředu stojí za to.
    Jana M.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - u obou platí "pomalými krůčky stále vpřed".

      Vymazat
  4. Jeníček dělá takové pokroky, nestačím žasnout. Jste moc šikovní!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná zpráva a všimla jsem si, že Jeníček i Eliška mají brýle. To je moc dobře. A jestli koukám dobře, tak Jeníček má dokonce i nové boty.

    Moc se mi líbí, jak se Eliška obléká. Líbí se mi když dívky nosí sukně nebo šaty. Vždy jsem obdivovala Francouzky, že oblékají svoje holčičky do sukní nebo šatů nejen v létě a na jaře, ale i v zimě.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Eliška celý rok (celé roky už odmalička) nosí šaty a sukně. V kalhotech jde asi třikrát za rok, jen pokud je to nezbytně nutné.... I mně se to líbí. (I když dostat sukně a šaty pod zimní kombinézy, když bývala malá a chodila bobovat, býval docela oříšek)

      Vymazat
    2. zajimave. u me je to uplne obracene. nosim jedine kalhoty nebo sortky. od malicka jsem mela neskutecny odpor k satum a suknim. ty si vezmu na sebe asi tak jednou za pet let kdyz je to opravdu nutne. ;)

      Vymazat
    3. Ano, mám to úplně stejně. Sukně fakt nemusím. :-)

      Vymazat
    4. Taky sukně a šaty nemusím :-). Cítím se v nich děsně neohrabaně a mám pocit, že se ke mně vůbec nehodí a že se cítím podobně jako třeba Louis de Funes ve Fantomasovi, kde má skotskou sukni :-D. A taky neumím chodit s podpatkama. Kdybych měla o pár kilo míň, možná by to bylo trochu jiné, nevím (takhle si připadám trochu jako menší slůně). Šaty mám jen na ples a podobné akce, kam jdu maximálně jednou za rok. Sukni mám doma jednu už několik let, naposledy jsem ji měla asi před dvouma rokama a možná se do ní už ani nevlezu... mám mnohem radši sportovnější oblečení :-). každopádně, ať si každej nosí, v čem je mu dobře (a v čem dobře vypadá) :-). Eliška má na sukně dobrou postavu a taky vkus, takže jí sukně a šaty sluší.

      Vymazat
    5. podpatky taky nenosim, za prve na nich neumim chodit a za druhe mam 180 cm, takze kdyz si je vezmu tak se pak citim jak obr. ;) nosim v podstate jen v zime UGG a zbytek roku Conversky nebo Dr. Martens. :)

      v satech a sukni si proste prijdu neprirozena a mam takovej nejakej pocit ze vlastne nejsem oblecena, proste si prijdu asi jako v nocni kosili. :p

      na jinych lidech, treba na Elisce, se mi ale saty i sukne libi.

      Vymazat
  6. Já vím, že mu to nemůžeš zakázat, ale asi by mi z hygienických důvodů vadilo, že se válí po zemi a pak bere do ruky potraviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to bylo to nejmenší... Trénujeme imunitu, ne:-P

      Vymazat
  7. Krásné fotečky mami! Jeníčkovi to sluší v brejličkách! I Elišce :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček to tam oživil :))))) Důchodci se v blízkém kauflandu otráveně plouží s vozíkama a na úplně všechno nadávají, ale Jeníček to je jiná :)))))) Toho by člověk potkával rád :)))))) A brýle mu moc sluší :)))))

    OdpovědětVymazat
  9. Že oni si vzali ty brýle,aby našli všechny dobroty,které nutně potřebujou koupit :-))
    Ale je to skvělé, velký pokrok.

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem k nabraniu odvahy a pokrokom. :-) Každopádne takú farebnú veselú dvojku by som si všimla určite. :-) A tiež som si všimla, že obaja majú okuliare...a na verejnosti. Samé úspechy. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jej už si aj Eliška zobrala okuliare, aj Jeníček. Obidvaja sú strašne zlatí a vážne to je neuveritelný pokrok, že s vami chodí do obchodov. :) Teším sa z toho ako malé dieťa hihi :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hned jsem si všimla, že si Eliška i Jeníček vzali brýle. To se jim to muselo parádně nakupovat a vybírat do košíku. A všimla jsem si, že vzal Jeníček na milost i ty nové botasky, které mu koupila tvoje maminka. Mám z obou tvých nakupovacích pomocníků radost. :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem si všimla Jeníčkových nových bot :-), gratuluji k pokrokům. Olga

    OdpovědětVymazat
  14. tak tohle nedáváme ,malík v těhle velkých obchodech musí byt v kočárku nebo ve vozíku(nějlépe těch autíčkách).Moc vzruchů,.moc věcí na výběr a moc lidí uf.jenda udělal velké pokroky od stěhování až po botky :o) jste super

    OdpovědětVymazat
  15. Musíte mít obrovskou trpělivost, toleranci a umění házet nechápavé pohledy za hlavu. Vyrovnat se s nepřiměřeným chováním pro druhé, ale vy u toho dokážete ještě dokumentovat. A přitom v těch "šílenostech" vidíte ty krásné pokroky, menší i velké úspěchy. :-) Jen tak dál, držím pěsti.

    OdpovědětVymazat
  16. Je šikovný. Ako som ti raz písala pod komentár, pozriem si občas tvoju stránku a prečítam si články. Je určite obdobie, kedy máš toho dosť a chuť to nechať tak a preto je naozaj obdivuhodné, ako sa s tým dokážeš popasovať. Obdivujem to a držím ti palčeky, aby ti robil stále lepšie a lepšie pokroky... :) a teším sa s tebou :) ...

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem ráda, že dělá takové pokroky :-)
    Je úžasné, že už je schopný jít s vámi nakoupit :)
    Myslím, že si ty odměny naprosto zaslouží ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Alespoň to Jeníček v obchodě lidem oživil. :-D Šikulka, že si vzal brýle, ještě, že má takovouhle sestřičku. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Páni rok , ten čas , ale letí . Je užasné , že dělá pokroky a odvažil se jít nakoupit , já sám chodím do obchodu dosti nerad , obdivuji ho , že to zvládl .
    A koukám , že ma brýle, šikula , také bych si je měl již pořídit

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...