pátek 25. dubna 2014

Mozaika


Nejdřív se Jeníčkovi pracovat nechtělo a schoval se pod peřinu.















Pak to pár minut zkusil.


Položil správně podle barvy asi dvacet čtverečků a zase utekl od stolu....

9 komentářů:

  1. Tyto, takové maličké kousíčky, gratulace i za pokus.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle by nedal ani Jára, je to už na pohled nimračka, na to by neměl trpělivost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda ji taky moc nemá, právě proto ji cvičíme. Samozřejmě že to nemusí udělat celé, ale i deset čtverečků je úspěch:-) Kolikrát už nevím, co mám vymýšlet, takže i tohle se hodí.

      Vymazat
    2. Mathisko ma dobru motoriku ale takto narocnu vec by dal taky max. 20ctverecku a ani by nevedel priradit cisla podla farby, Jenicek je fakt sikula, navyse na jeho DMO je to skutocne uspech. Gratulujem. Inak skusila si tie stvorceky lepit ty? Fakt to ide ztuha.

      Vymazat
    3. Zkoušela jsem to, ale nelepili jsme, jen jsme přikládali čtverečky.

      Vymazat
    4. Ja som takto skusala s Mathiskom korale a napokon sa naucil naviekat najprv tie velikanske, ked pochopil princip tak mensie a mensie a teraz da aj uplne miniaturne ale nacvik trval tak 6mesiacov, da to proste prace...
      Zuzana

      Vymazat
  3. To je moc krásná mozaika, kde se dá sehnat? Nějak se nemůžu dopátrat firmy. Malého by toto bavilo.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsem ji koupila, když jsem byla minule v Soběslavi - u mostu je hračkářství:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...