sobota 26. dubna 2014

Nová štětka




Už to bude měsíc, co jsem koupila na WC novou štětku.


Jeníček mi ji zabavil a odmítá mi ji vydat.
Běhá s ní po bytě, zlobí s ní kočky a dokonce s ní občas i spí.








Štětka se s Jeníčkem dívá i na televizi...


A já jen trpělivě čekám, až Jeníčka omrzí a budu si ji moct vzít.
Nebo si mám raději koupit další?
Ale mám pocit, že bych přišla i o tu druhou...


20 komentářů:

  1. Podľa mňa keby kúpiš novú, tak by jednu nechal tak... :-) To je ako keď sa o hračku začne dieťa zaujímať až vtedy, keď si ju vezme niekto druhý... A tak. Držím palčeky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím. Miluje plácačky na mouchy a tady platí, že čím víc, tím líp:-) Bere, ale nevrací...

      Vymazat
    2. Dá sa to brať aj pozitívne- je nenáročný na hračky! :-) ...

      Vymazat
    3. To je fakt - stačí mu kamínky, větvičky, pampelišky, plácačky na mouchy, provázky:-))

      Vymazat
  2. Mathiska stetka tiez bavila, ale on ju pouzival "spravne" :-(
    Ked raz dostali v skolke na vianoce darcek,, stetec v kelimku tak sa moc radoval ze je to to iste. Bol to stetec, ktorym si s vodou mali natierat stenu domu.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Musíš tu druhou koupit nenápadně a schovat za záchod.Hezká hračka pro celou rodinu.

    OdpovědětVymazat
  4. Deti si vedia urobiť hračku naozaj zo všetkého. Moji malí bratranci sa dokážu celé dni hrať napríklad so sponkami do vlasov. Detská fantázia je velká:)
    Jeníček vám asi nemieni tak skoro tú štetku vrátit ale predsa skuste kúpiť novú podlamna s dvoma kefami pred TV sedieť nebude a ak hej rada by som si to pozrela hihi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, ta poslední věta mě rozesmála:-) Kvůli tobě ji snad koupím:-)

      Vymazat
  5. Nás jako malé zaujala na návštěvě u tety nejvíce barevná štětka "prachovka" :D :D V dětských očích jsme ji povýšili na "pejska" a hrály jsme si s ní šest hodin v kuse a též jsem ji nechtěly se sestřičkou vydat :D Česali jsme toho "pejska" a tak dále a tak dále. Jeníček je nápaditý :)))) Mezi všemi hračkami zaujme děti často něco úplně nečekaného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu barevnou prachovku si taky pamatuju, ta se líbila i nám:-)

      Vymazat
  6. :-) aspoň ušetříš za drahé značkové hračky :-))) Řeklo by se - obyčejná štětka - a ona je to taková víceúčelová domácí potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak od teď se budu na záchodovou štětku koukat asi trochu jinak. :D Myslím, že by si s ní náš kocour taky hezky vyhrál...že bych mu ji pořídila? :-O :D
    Nedivím se ani Jeníčkovi..my už bereme takovéhle věci jako samozřejmost k tomu, k čemu se používají, ale kdybychom více zkoumali, tak některé jsou opravdu zajímavé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tohle me napadlo - od ted uz se na zachodovou stetku nebudu nikdy divat stejne. =D

      Vymazat
  8. Tomu říkám skromnost a radost z maličkostí.:)
    Můj brácha koupil WC štětku mamce jako dárek k narozeninám když mu bylo asi 7. Mamka byla tak dojatá, že na čištění záchodu koupila jinou a s touhle si jen drbala záda.
    Liduška

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavé, co vše si lze zamilovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zkus koupit nějakou barevnou menší štětku na nádobí. Třeba se mu zalíbí a dobrovolně vydá tu záchodovou.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...