čtvrtek 17. dubna 2014

Dobré pití

Eliška si vzala Actimel a Jenda na ni volal:
"Dobré pití! Dobré pití, dobré pití!"
- "Co to znamená?" ptala se mě Eliška.

No tak, jak se přeje "dobrou chuť", tak Jeníček říká: "Dobré pití!"

12 komentářů:

  1. Tak toto je milé, to ma pobavilo... :D Slušne vychovaný, to sa hneď pozná! :D ....

    OdpovědětVymazat
  2. Mějte krásné Velikonoce

    http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3122626&path=83557

    OdpovědětVymazat
  3. :-) to je dobrý a náhodou velice logické!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale taková "Dobrá žízeň" by podle mně byla ještě logičtější :)
      (K té dobré chuti mám historku, v Německu se v neformální komunikaci místo neutrálního "Guten Appetit" běžně používá "Guten Hunger", tedy "Dobrý hlad". Eliška mi svou otázkou připomněla, jak jsem se cítil, když mi ho kolega v práci popřál poprvé...zajímavé ale je, že se používá opravdu jen "v pevném skupenství", "Guten Durst", tedy výše zmíněnou "Dobrou žízeň" jsem za celou dobu v Německu nikde nezaslechl.)

      Vymazat
  4. No proč ne? Alke můžeš ho naučit Na zdraví! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je to prostě šikulka! :)
    A přeji krásné a pohodové Velikonoce! :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý nápad :D Myslím, že jsem to taky párkrát použila.

    OdpovědětVymazat
  7. Super hláška! To od dneška budu přát lidem taky. A teď jsi jdu popřát dobré kouření.

    Vám všem přeju požehnané Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  8. No vidis me by to ani nenapadlo ,chytry kluk.Preji vam vsem krasne velikonoce.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...