úterý 29. dubna 2014

Třídíme - nádobí a nářadí


Na stránkách Jiného světa jsem koupila i tento úkol.


Zpočátku to vypadalo, že Jeníček pracovat nebude. Zacpával si uši a zlobil, ale nakonec si to rozmyslel a začal si obrázky prohlížet....


Strukturované úkoly jsou jednoduché, přehledné a Jenda už ví, co se od něj očekává....



Udělal jen jednu chybu a za odměnu chtěl pustit pohádku "Láska rohatá", kterou si v posledních dnech oblíbil.
Za což jsem moc ráda, protože Šmouly a Království koček už jsem viděla snad tisíckrát.








3 komentáře:

  1. Krásně to Jeníček provedl a moc mu to sluší, jak zaujatě pracuje:)

    OdpovědětVymazat
  2. Každý rád dokončí to, čo mu ide. :-) Inak koľko stoja tie úlohy, približne? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Laleh, jak co... Většinou kolem 90 Kč. Jako třeba tohle: http://autismus-a-my.cz/jiny-svet-ukoly/1628-co-je-chlapce-co-je-divky.html

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...