středa 15. července 2015

Mamí, ještě toho vyfoť...


Jenda šťastně pobíhá po zahradě, po louce, po poli a hledá brouky, berušky, mouchy, kobylky, motýlky, pavouky...


Dřív mi nadával, že fotím a DNES mi sám ukazuje, kde zvířátka jsou a chce, abych je všechny vyfotila...




A tak si to užíváme oba. Jenda běhání v přírodě a maminka focení...






"Mamí, ještě toho vyfoť!!!"










14 komentářů:

  1. Jeníček je šikula, má hezký vztah k přírodě.

    OdpovědětVymazat
  2. Je super že spolu takto trávíte čas :) Mimochodem hezké fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé - pěkné fotečky! :) A takový šikovný pomocník by se mi taky hodil! :) Moc pěkně vám to spolu šlo...:).

    OdpovědětVymazat
  4. Jeníčka moc chválím. Je to hodný, šikovný a velký kluk.

    OdpovědětVymazat
  5. Po nějaké době blogového abstinování se opět vracím, abych se podívala, co je u Amélky nového. A ono jé! Pobíhání po přírodě a focení je šťastné, jak tak na Jendu koukám, vypadá z fotek jinak, než jak si ho pamatuji a má brýle, to se asi podívám hlouběji dozadu, odkdy je nosí. Hodně jsem toho, zdá se, prošvihla v tom sdílení se s Tebou a tím, jak se teď máte. A fotečky hřejí u srdíčka...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky a je pěkné, že si to užíváte oba! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přiznám se, že kromě berušky bych to na zahradě mít nemusel :-)
    Ovšem ten pavouk vypadá děsivě, i když byl asi malý. Jinak moc pěkný fotky, je vidět, že jste si to oba užili.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky a je vidět, že je vám dobře ....

    OdpovědětVymazat
  9. Marci a děti,
    moc držím palce do nových dnů, kéž by vše bylo pohodové jako tyto fotky.
    Marci, teď jsem dokoukala na ČT2 Dobré ráno, kde byl pán, který má neziskovku a tam si lidi prostě pomáhají, jen tak zadarmo.
    Někdo napíše, že chce s něčím pomoci, jiný napíše, s čím může pomoci on...podívej se: https://www.hearth.net/app/
    Hezké dny, Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Snad na ten odkaz nezapomenu, teď nemám na počítač čas ani chuť.

      Vymazat
  10. Přejeme krásné dny v novém domově ( vidím že je již máte). Moje zkušenost je taky taková že co Matěj uvidí na zahrádce ( včera obdivně koukal na jablíčka na stromě - už ví odkud se berou) je víc než 150 kartiček :-) Přeji krásné prázdniny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. není nad osobní zkušenost. I Jenda po zahradě lítá jak drak a obdivuje nové a nové věci.

      Vymazat
  11. Krásné fotografie nejen z hmyzí říše, ale i z Tvého světa zázraků! Mám radost z toho, že se vám tak pěkně daří a že jste i při focení spolu šťastní!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...