čtvrtek 15. září 2016

Tetování

- "Mamiiííí, můžu si dát tetování?
- "V žádném případě!"
- "Mamííí! Prosím."
- "Jaké tetování?"
- "Stejný jako má Skrillex."
- "Hm, ale já nevím, co má Skrillex."
- "Jenom owsla."
- "Cože? To jsem nikdy neslyšela."


- "To je hudební vydavatelství. Tak můžu?"
- "Ne. Za pár let Tě to omrzí a budeš to chtít dát pryč."
- "A když s tím přijdu, uřežeš mi ruku?"


6 komentářů:

  1. Blby je ze to udelat muze. Od ctrnacti let podle zakona nemusi mit dite svoleni rodicu aby si mohlo nechat udelat kerku. Na druhou stranu, aspon se nauci nest nasledky vlastnich cinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od 14? JAK to? Já jí tvrdím, že do 18 o ní rozhoduji já.

      Vymazat
    2. Moje sestra je tater. Vim to jiste.

      Vymazat
    3. Budu tiše doufat, že Šárka to neví:-P Pokud si ho dá, její volba, ona ponese následky. Já jí můžu jen říct svůj názor.

      Vymazat
  2. To jsem netušil a to pár tetování mám , ale rozhodně je dobré počkat do dospělosti i déle a přemýšlet o motivu , který neomrzí , protože odstranění je nákladné a velice bolestivé.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to pekné, vyzerá to ako mačka:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...