pondělí 5. září 2016

Budík


- "Mami, musíš mi dát novýho budíka."
- "Proč? Vždyť máš budíka."
- "On se rozbil."
- "Jak se rozbil?"
- "On tak strašně řval, tak jsem ho hodila na zem."

Hodila? Jakou silou? Když z něho zbylo to, co z něho zbylo?!
Kdyby jen spadl na zem, tak nebude vypadat takhle....
A co jiného očekává od budíku, než to, aby ji vzbudil? To je důvod ke vzteku?

Nechápu. Nerozumím.
Pořád kupuji budíky....nechápu, co s nimi dělá....nejdřív měla svůj, pak Elišky, když ta od května nevstávala do školy, nakonec dostala můj, protože ten svůj "nemohla najít".
Teď už nemám budíka ani já.... a musím koupit další...jeden sobě, jeden Šárce, další Elišce, jeden do zásoby, kdyby měl ten nový zase letecký den.....

Někdy mám pocit, že se mi to jen zdá....

2 komentáře:

  1. Tak to musela být rána , přiznávám , že mě zvuky klasických budíků připadají hrozně protivné a musí mě budit písnička . Můj bratr je také vždy zničil , protože se mu nechtělo vstávat , ale on zničí kdeco , když se mu to nelíbí , zvláště pokud jde o mé věci. Asi ti nezbyde nic jiného než kupovat nové budíky. Neprodávají nějaké odolné vůči pádům chi chi , asi ne .

    OdpovědětVymazat
  2. Ich vzťah k veciam všeobecne....

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...