pátek 23. června 2017

Zauzlované děravé balónky


Aby Jeníček neplakal, vymýšleli jsme další činnosti. Jenže jeho nezaujme jen tak něco, když je ve stresu.



Chvíli mi na balónky maloval...
....Krtka, domeček a Elišku....



Pak mi dělal "úkoly", které jindy dělá na papír...


Nulté kolo....



 Tady druhé a šesté kolo....



..a to už je konec...


Nakonec na mě vyžebral i žluté balónky, které jsem měla schované na oslavu narozenin....



A co vymyslel? Do každého balónku prostřihnout dírku a zauzlovat...
Jemu samotnému stříhání moc nešlo, tak jsem mu musela občas pomoct...


A tak všechny růžové, modré i žluté balónky mají dírku a uzlík.... a Jeníček je teď rozhazuje po bytě nebo po mamince.....


1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...