pátek 23. června 2017

Gufyho tlupa


Potřebovala jsem Jendu nějak zklidnit a ničím se mi to nedařilo.
Na mnohé nabídky nereagoval.
Až na Gufyho tlupu. Vzpomněla jsem si, že ji má rád a řekla jsem mu, že mu ji stáhnu na flešku.
Abych ho zaměstnala, měl psát na papír čísla dílů, které mu na notebooku stahuji....





Pak jsem mu to chtěla přendat na flešku a zjistila jsem, že se tam nic nevleze... už tam má několik pohádek a spoustu dílů pohádky Babar a Baduova dobrodružství a nechtěl nic vymazat.
A bylo zase zle.
Plakal a utekl přede mnou na záchod. Na chvilku se zklidnil děláním komínů z toaletních papírů....




Pak začal zase plakat. Nabíral....ale zaujaly ho nůžky a balónky...


Začal do nich zuřivě píchat....
A zoufalá matka nechala dítě píchat na posteli do balónků.... konečně NEPLAKAL...
TEN klid...




...a to jeho zaujetí...


Neměla jsem to srdce mu říkat, že se to nedělá....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...