sobota 17. června 2017

Krtci se schovávají


Denně....a pořád dokola....
Do kalendáře...


....do nádoby od mixéru  (tentokrát král dudánků)


...do krabiček...


...do čaje....


...do soli....


....do mléka Gargamel i Gargamelovy nohy..... (většinou je schovává zvlášť)




...do kuchyňských utěrek....



...k tomu schová i pejska.....


.....další oblíbené místo je v cukru....


Do vázičky tentokrát skočil Taťka Šmoula.....


...do skříněk s jídlem....vlezl velký plyšový krtek...


....ale ti malí se vejdou klidně i do obalu s brokolicí....


...do skleniček s kořením....


...nebo do držáku na nože.....

4 komentáře:

  1. A nejhoší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko. Čím blíž sobě bydlíme, tím méně komunikujeme...omlouvám se za to. Mám tvůj blog jen na notebooku v práci a konečně je letní klid, tak jsem zase mrkla na stránky. Jeníček tak vyrostl! Co se divím, náš Pája taky. Nevymyslíme nějakou společnou akci? Poprosím o nové pozvání, ať ti můžu psát i z domu :-). Zdravím všechny, paaa Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozvánku pošlu, jen mi napiš na kterou mailovou adresu....

      Vymazat
  3. cha cha do igelitu k brokolici . Zábavné schovky

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...