úterý 6. června 2017

Voňavku nééé


Eliška má pocit, že Jeníček "smrdí" jako chlap a nelíbí se jí to. Je přecitlivělá na pachy.


Nutila mě, ať mu koupím nějakou voňavku.
(né že by ji sama používala)


Koupila jsem jeden tuhý deodorant a pak voňavku ve spreji...


Nevím, co bylo horší...
 Jeníček nechtěl použít ani jednu.
Vztekal se, házel voňavky na zem, kopal nohama... a schovával se pod deku.


Nechtěl ji použít sám, ani abych ji použila já.




S tuhým deodorantem jsem neuspěla vůbec. Když jsem na něj nastříkala sprej, tak opakoval echolálie "Nace, nace, fuuuj fuuj" a dělal, jako kdyby třemi prsty odhazoval sprej z kalhot...


Voňavky zakotvily na poličce v koupelně a možná jimi vezme zavděk manžel....
Jeníček to určitě nebude.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...