úterý 6. června 2017

Zážitek ze hřiště

Poprosila jsem jednu maminku dítěte s PAS, zda smím vložit její komentář na blog.
I takové zážitky maminky autistů mají:

Lidi dokáží štourat do všeho, my byli nedávno na hřišti, nevycházeli jsme půl roku z bytu, nyní chodíme ven denně a už pomalu nemusíme chodit na hřiště v 9 večer nebo v pět ráno, když tam nejsou děti.. 
Takhle na hřišti se k našemu klukovi vyřítil stejně starý chlapeček a něco mu podával. Náš kluk úprkem za mnou a se řevem. Kluk se lekl a šel dál. Náš kluk se osmělil a šel si zase po svým, kluk opět za ním. 
Náš Štěpán před ním začal prchat a vřískat - maminka chlapce: nemůžete tomu vašemu říct, že ten kluk nekouše? Říkám: já se omlouvám ale syn má v sociální oblasti potíže a neumí se kamarádit. 

Ona: Co to je za kravinu, jaká sociální oblast? 
Já: No zkrátka mu dělá potíže komunikovat s dětma a má z nich strach. ¨
Ona: Proboha vždyt to jsou děti, toho doma očkujete, že děti koušou?

 Já: Tak jinak, syn je autista. 
Ona: Tak co sem s ním lezete, když je vadnej?

1 komentář:

  1. No to snad není možné , to nemá pochopení . to jako autisté si něsmějí venku hrát .... hrůza , takový lidi mě tak štvou.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...