pátek 2. června 2017

Víkendový pobyt 2017 popáté


Čekali jsme na druhý chod a já jsem se rozhlížela přes nádherně prosklená okna.

Krásná příroda...

....naproti ubytovací prostory....


...a já musím pryč....


Chvíli jsme ještě přemlouvala Elišku, že manžel odveze Jeníčka domů a zůstaneme alespoň my dvě, že si to společně těch 24 hodin užijeme my dvě.... ale ani ona už nechtěla....





Jenda lezl pod židlemi, schovával se....


....a bouchal o sebe příborem..vydávalo to hezké zvuky...






" Bim bam....bim bam".... praštil do vidličky a ona se houpala sem a tam, to ho přímo fascinovalo....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...