sobota 3. června 2017

MOJE dečka


Jeníček si v poslední době oblíbil omotávání záchodu toaletním papírem...
Snažím se NEREAGOVAT, aby si nemyslel, že to je legrace. Přecházím to s ledovým klidem....


Občas potřebuji Jeníčkovi přeprat polštářky, deku, povlaky...a on mi to nechce půjčit.


Tentokrát bylo horko, tak jsem mu sebrala povlak z jeho "malé dečky".
Nelíbilo se mu to, ale přes den to přežil....a vypraný povlak jsem pověsila na sluníčko, aby rychle uschl...


Večer mi to nedošlo a přikryla jsem ho dekou s "náhradním" povlakem.
Nechtěl ji.
Prý je divná na hmat :-)


Tak jsem běžela ven na sušák a donesla jsem ten "správný" povlak. Naštěstí už byl suchý.




Dečku jsme převlékli....a "divný" povlak Jeníček odhodil na křeslo...


Pak už mohl jít konečně spát....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...