čtvrtek 22. června 2017

Po stěhování


Jeníček se sice na stěhování těšil, ale i tak to nezvládá.
Včera cestou ze školy plakal, kopal mi v autě zezadu do sedačky a mlátil hlavou do skla.
Cestou domů zahazoval aktovku do trávy před domem a odmítal ji zvednout.


Doma akorát zahodil aktovku a kšiltovku na zem a zalezl pod deku.



Hodinu kňoural na zemi a opakoval pořád dokola, že už do školy nikdy nepůjde.


Nevím, zda ho rozhodilo stěhování, včerejší školní výlet do Ostravy nebo informace, že jeden kluk ve třídě dostal vysvědčení a do školy už nemusí....
"CHCI vysvědčení, nace škola..." opakoval pořád dokola.... Nedovede pochopit, že někdo jiný už mohl dostat vysvědčení a on ne...


Asi všechno dohromady. Poslední dny jsou náročné.





Další hodinu hystericky plakal na záchodě opřený o mísu....


Nedal se utěšit jídlem, pitím, nanukem, hrou, televizí, iPadem.... vůbec ničím...



Teprve když jsem mu slíbila, že nemusí jít ve čtvrtek a v pátek do školy, tak se mu trošku ulevilo...


Tiše doufám, že další dny budou klidnější.


4 komentáře:

  1. To je mi lito, vypada opravdu nestastne. Budu na nej myslet, at si brzy zvykne. Kam jste se stehovali? Nebo jen menil pokoj?
    A skolni vylet si uzil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...útěk do paneláku...

      Vymazat
    2. Tak to je velka zmena, musi to byt hodne narocne pro vsechny. Ale Jendovy diagnozy mu to delaji min.100krat narocnejsi:-(
      Jak to zvlada Eliska bez kocek? To musi byt dalsi sok.

      Vymazat
  2. Držím palečky at vše zvládnete . Cudák Jeník , snad si zvykne a až budou prázdniny tak se mi třeba uleví , když nechce do školy.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...