středa 30. srpna 2017

Po delší době na hřiště


Po více jak dvou měsících od přestěhování se Jeníček ODHODLAL jít na hřiště, které máme asi 200 metrů od domu.
Byl krásný a slunečný den a bylo jako zázrakem, že na hřišti nikdo nebyl.
Asi po 30 vteřinách přišel na hřiště nějaký kluk. Ještě jsem Jeníčka ani nestihla vyfotit a už byl v trapu....
Nechal tam chlupáče i Rukáče a utíkal pryč....
Míč mi podával ten kluk....



Jenda utíkal a schoval se za stromy...





Ještě jsem mu nabízela vedlejší hřiště pro menší děti, kde nikdo nebyl, ale neuspěla jsem...
Prý se na něho ten kluk dívá.... ale ten vůbec nebyl vidět....





A tak jsem ho pochválila, jak je šikovný, že šel na hřiště a šli jsme domů....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...