neděle 23. října 2011

Nakupujeme boty

Včera jsem psala článek o nákupu bundy.

Když slyšel Jeníček o nákupu oblečení, tak odmítal jet a válel se v mojí posteli....

Rodeo tedy pokračovalo nákupem zimních bot...


Je to taková nákupní zóna a vedle obchodu s oblečením je i obchod s botama.

Takže jen pár fotek....


Nákup bot probíhal podobně jako nákup bundy....


...spíš to připomínalo mučení než nakupování....




Zimní boty velikosti 33 jsme nakonec koupili...



...a utíkali jsme pryč z obchodu...


Jenda mě slíbené kuřecí nugetky a hranolky u Mc Donalda.

Zůstal sedět v autě a pro jídlo jsem mu došla já....

A  věřte, že další nákupy s Jendou v blízké době opravdu neplánuji...

....klidně mu tu bundu budu po internetu objednávat dalších 20 let....

Ufff....

16 komentářů:

  1. Mila Marci, ach jo...taky nakupuji na blind.
    Hlavne ze jste nakoupili a priste zase na netu :-)
    ale treba za rok pujde Jenda rad ;-)))) Moc bych Vam to prala. Papa Lucie

    OdpovědětVymazat
  2. drsné :( ale jak píše lucie, snad budou příští zimní nákupy v pohodě...

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna boty je asi třeba vyzkoušet a nevím, jestli bych spoléhal na internet. Ale úplně tě chápu. Možná se domluvit v obchodě, že si boty půjčíš, zaneseš domů, vyzkoušíte je a případně je vrátíš. Nikdo z nás si asi nedovede představit, co všechno ty denně řešíš. Hodně sil a Boží podpory!

    OdpovědětVymazat
  4. Marci,taky nakupuju po netu,Justy sice nákupy nevadí,ale dlouho nevydrží,chce se nosit a fňuká:-(Máme vše po netu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko,co kdyby slova tatínka-že se ,,musí,,zapojit do společnosti-zapojil více on do spolupráce s Jeníčkem?Jseš těžce nemocná a jseš na to sama,moc Tě lituji,nakupuj přes internet,taky mě ty nákupy samotnou nebaví a to jsem dost stará,abych vydržela.A kdo ti píše ,,hnusné,,komentáře,proč se lidi zdržují a k tobě teda chodí?stačí kliknout myší a odejít,vykašli se na ně,máš dvě uši,jedním dovnitř a druhým ven.zdravím a přeji hodně pohody.Miluš-však víš kdo???.

    OdpovědětVymazat
  6. Davide, on si ty boty stejně nezkusil...Vzali jsme nakonec o číslo větší...a mám vždy špejli té správné délky a tu strčím do boty. Lepší je to zaplatit, donést domů a když to nebude, tak je dojít vyměnit a vzít o číslo větší...Ale on je někdy dlouho neobuje ani doma... Zatím jsme takhle zbytečně koupili jen dvoje boty - holinky a jedny botasky, ty neobul NIKDY.

    OdpovědětVymazat
  7. Amelie, to muselo být náročné.. Ještě, že ty eshopy jsou..

    OdpovědětVymazat
  8. Měli z vás v obchodě radost. :D
    Promiň, ale přišlo mi to úsměvné.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Amile, obdivuji tvou trpělivost...já bych to nedala...možná promiň, doufám že to nevyzní špatně, ale já mám zdravé téměř 5ti leté dítě a oblečení i boty kupuji sama na blind. Adík je ...te´d doufám...jen velmi živé dítě ...a nákupy to taky nehrozí...mě stračí když musím s ním do supermarketu pro standartní rodiný nákup jídla...nakoupím pár věcí víc než jsme měla v plánu...a samozřejmě aasi o 1/2 míň věcí než jsem měla v plánu a u pokladny se vracím zaplatit koblih co mladej zdlábnul cestou aby byl aspoň trochu klídek...doufám , že z toho vyroste:-). Píšu doufám, protože 4 kluci mého muže , kteří žijí v cizině mají diagnostikováno ADHD a dva z nich i nějakou lehčí formu autismu - upřímě nikdy jsem to řešila do detailů...mě přišli vždy spíš jako "nposlušní". Každopádně přeji mnoho pevných nervů do budoucna. Moc se mi líbí jak k tomu přistupuješ.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak Vás chápu!
    Věřím, že i na tento problém, jednou najdete řešení.
    Přeji Vám, do nového týdne, slunce na obloze i v duši!

    OdpovědětVymazat
  11. jeje. no opravdu jsou nektere veci zbytecne... at je to nakup nebo foceni na prukazku :-). Tohle se da resit jinak. Manzel si mohl vzit Jenika s sebou sam, zrejme by ani do obchodu nedojel. Preju at se zdravi lepsi. Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. MO já doufám, že příští nákupy budou už bez tatínka...stačilo mi pár fotek a myslím si o něm nepublikovatelné

    OdpovědětVymazat
  13. se Štěpou se daj nakupovat boty tím způsobem, že pokud sedí v kočáru, vyzkoušet si je nechá...oblečení dědí většinou, to řešit moc nemusím...

    OdpovědětVymazat
  14. Amél,
    já bych byla orosená až úplně někde. Je mi líto Jeníčka, určitě musí prožívat velký stres. Ty samozřejmě taky ach jo! Doufám, že tatíček od těchto nápadů příště upustí.
    Mějte klidné dny :-*
    evice

    OdpovědětVymazat
  15. Marci,špejle na boty je naše dlouholetá kamarádka,rozumím ti a chápu. Teď jsme měli problém s fotkou na tu zatracenou euro kartu do auta,co se mění za invalidní označenku...paní úřednice po mě rajtovala, že to není dokladová fotografie,tak jsem se docela slušně naštvala a paní úřednici vysvětlila, že když stačí taková fotka na občanku(protože i nesvéprávný musí mít občanský průkaz)i na invalidní průkazku, tak bude muset stačit i na euro kartu..protože nehodlám stresovat půl dne ani Terku,ani paní fotografku,protože ta je tak šikovná, že mi z náhodné fotky,vyřízla a upravila fotku dokladovou. Nakonec tedy p.úřednice souhlasila....ty nákupy ti nezávidím,ale snad budeš mít ty i Jeníček chvíli klid....na fotečkách,kde je s tebou spokojený mu to sluší víc,má krásný úsměv....

    OdpovědětVymazat
  16. No jejej, tak hlavně, že jste ty boty nakonec koupili. I když, jak tak koukám na předchozí komentáře, boty tedy nezkusil, tak snad ty, cos mu koupila, padly. A také jako většina tady doufám, že manžel nebude mít příště takovéhle nápady pro jejich uskutečnění

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...