čtvrtek 17. srpna 2017

Stříhání






Jenda přežije stříhání na stále stejném místě..... v Hrabůvce....
A za odměnu si na poličce pokaždé vezme jeden bonbónek...


Chtěla jsem ho po stříhání vyfotit, ale najednou uslyšel z chodby dětský hlas a ZMIZEL....


Dal se na útěk po schodech co nejrychleji z budovy....

Nějaké dítko za mnou za chvilku nadšeně hlaholilo:
"Dooobrýýý deeen" a Jenda zdrhal....




Venku se uklidnil a na chvilku se posadil na stůl....



Identifikační náramek na ruce nesmí chybět. Ještě nedávno ho Jeníček nechtěl nosit a sundával ho, ale učím ho, že ho musí mít...aby mi mohl kdokoliv zavolat, kdyby se ztratil....


Zahazoval čuníka a chtěl, abych ho zvedla...


..a mně se nechtělo, tak se čertil...


1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...