pondělí 15. srpna 2011

Hluboká žilní trombóza

Moji drazí čtenáři, čtenářky, přátelé, kamarádi a známí.

Moji milí.
 Jsem moc ráda, že jste na mě nezapomněli a slibuji, že až budu doma z nemocnice, tak napíšu víc.
Moje tělo mi dost drastickým způsobem dalo najevo, že si v žádném případě nepřeje brát hormonální antikoncepci.


Po 2 jízdách sanitkou se zapnutou houkačkou, po 5 dnech strávených na JIPce, po několika nepříliš lákavých zákrocích, po 4 TRANSFÚZÍCH A JINÝCH ZÁŽITCÍCH, JSEM KONEČNĚ NA NORMÁLNÍM POKOJI.
..
Snad to dává smysl.
Píšu vleže a dochází mi zbytky sil.
Jen jsem vám chtěla říct, že už SNAD bude líp.

Děkuji za vaše příspěvky, komentáře, maily, modlitby....za VŠECHNO.....
.....moc si toho vážím....
A věřím, že se brzy vrátím.

Z jedné pražské nemocnice vás všechny moc zdraví vaše unavená, ale snad už se uzdravující
AMÉLIE

JSEM RÁDA, ŽE jste!!!!

75 komentářů:

  1. Marci jsem moc ráda, že jsi v mezích normy v pořádku a že jsi o sobě dala vědět...Budu všechno držet i pěstičky i palečky aby bylo líp ♥♥♥♥. Už jsem měla opravdu strach a tak se drž, poslouchej doktory a dej o sobě zase vědět :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, milá Amélie odpočívej a s boží pomocí se uzdravuj, dětem přeji krásný zbytek prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím na tebe každý den, hlavně ať je líp. Hodně sil k uzdravení:-)

    OdpovědětVymazat
  4. I když ne moc veselá zpráva, tak je to zpráva!
    Opravdu se opatrujte, ať je vše co nejlépe zažehnáno!!!
    Už se těším na další zprávy o uzdravování.
    Přeji ,ať to v nemocnici rychle utíká.
    Na brzkou, chybíte nám!

    OdpovědětVymazat
  5. Držte se jde to pomalu k lepšímu a s nad s pomocí Boží bude opět v normě . Objímám na dálku Míla

    OdpovědětVymazat
  6. držím palečky,aby už bylo jen a jen líp...

    OdpovědětVymazat
  7. Drahá Amelko. Odpočívej trošku a dávej na sebe pozor. Přesně vím, o čem mluvíš. Mám trombofilii a tromboza je mojí noční můrou také. Tak se drž, sluníčko. Jsem ráda, že jsi mohla napsat!! Tina

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie, přidávám se s přáním brzkého uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem měla strach, co s Tebou je. Tak ať je jenom a jenom líp, držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji brzké uzdravení. Jsem ráda, že je trochu líp

    OdpovědětVymazat
  11. Ha, zprávička od Amelie!
    Moc držím pěsti, ať je jen líp a líp a ať se normální nemocniční pokoj brzy změní na normální pokoj domácí. A hlavně se šetřit. Trombus není žádná legrace. Slibuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Uff, konečně zpráva.Nijak veselá,ale pokud se stav lepší,aspoň že tak.Držím palce,ať je brzo všechno v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, já si tě dneska přivolala! Na Skalnatém plesu jsme potkali rodinu, měli podobné starosti se synem...Myslela jsme na tebe!
    Prosím, nespěchej, doleč se, trombus je hodně vážná věc, dávej na sebe pozor a buď opatrná!
    Myslí chvilku na sebe!
    Držím palce, přeju hedně sil a objímám!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Améli,jsem mooooooc ráda,že jsi dala info a jsem také ráda,že jsi snad už v pořádku,měla jsem strach co se ti stalo,předpokládala jsem záda,ale tromboza to je tedy mazec!!!!Moc přeji ať jsi rychle v pořádku a ať si konečně tvoje okolí uvědomí,že člověk není stroj a potřebuje občas ubrat a vypnout,jsi obdivuhodná a moc na tebe myslíme!!!!A držíme palečky!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji brzké uzdravení a hodně sil. Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. POŘÁD VYHLÍŽÍM CO je s tebou, takhle jsem si naše společné setkání v Praze nepředstavovala, navrch jsem na chalupě, tak tě abi nemůžu teď jít navštívit..drž se , marcelko♀♀♀

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Amélko, myslíme na Tebe a přejeme rychlé uzdravení :-) Tělo si prostě řeklo, že už stačilo a potřebovalo si odpočinout, nemuselo si ale vybrat tak blbou nemoc :-( Tak držíme palečky, ať jsi co nejrychleji s dětmi doma :-))))

    OdpovědětVymazat
  18. Marcelko od srdce přeju co nejrychlejší uzdravení, aby bylo už jen a jen lépe. ♥♥♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, přeji brzké uzdravení a návrat k dětem. Možná jsi potřebovala vypadnout z toho kolotoče, i když zrovna tímhle způsobem.. Ale tělo nám vždy chce říct něco důležitého a když neposloucháme, tak přitvrdí. Taky to znám, i když v posledních letech je to jen lepší. Držím palce, ať jsi brzy fit a zdravá jako rybička. Držím palce a modlím se za tebe ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nech si rýchlo fit! Každý deň na teba myslím a obetujem modlitbu. Som rada, že si napísala aspoň takto krátko

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Amélko...to je dobře, že už je lépe...bála jsem se, aby to nebylo nic vážného...a ono bylo...
    Přeji tobě i tvým blízkým(hlavně dětem), ať jsi brzy fit...
    Každopádně hodně odpočívej a přenechej některé své starosti i na jiné...
    Přeji brzké uzdravení...Magda

    OdpovědětVymazat
  22. Marcelko, myslím na tebe ať už je jen a jen líp!!
    Čtu, že jsi v pražské nemocnici, kdyby jsi něco potřebovala jsem blízko :) Martina

    OdpovědětVymazat
  23. Mell, dneska jsem si zrovna říkala, že nebudu psát sms a připravovat tě o kredit za odpověď a stejně si se ozvala - přes blog:) to je fajn, že se blíská na lepší časy. fuj, chyba, vím to! šetři se a užívej klidu:
    )

    OdpovědětVymazat
  24. Marcelko, nedávno jsem slyšel kázání na téma, že proč jsme nemocní. Nemoc nám vždycky přichází do života s nějakým účelem. Ne vždycky ho odhalíme, ale Bůh ví, jaký smysl to vše má. Pokud dá na moji modlitbu, pak Ho budu prosit o tvé uzdravení. Ale jak už tady někdo napsal: Možné je, že si prostě potřebuješ odpočinout a podívat se na svůj život v klidu a s odstupem. Myslím, že jsi fungovala na 127 procent a víc, což dlouhodobě prostě nejde!!! Tak odpočívej, uzdravuj se a kdybych mohl jakkoli pomoci, dej vědět! Jsem v Praze a čas bychom si s Markétou určitě udělali.

    OdpovědětVymazat
  25. I já se přidávám ke gratulacím brzkého uzdravení. Je dobře, že ses ozvala, měli jsme obavy. A když bys byla ráda doma, nepospíchej, tohle chce klid a čas a to bys doma neměla.

    OdpovědětVymazat
  26. Také přeji brzké vyzdravení a držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  27. Amélko, aspoň že už je to drobet lepší. Taky jsem si říkala, cos tebou asi je a doufala, že nic příliš vážného. Ale ono to vážné je!!! TAk se nám uzdrav, odpočiň si a mysli teď JEN NA SEBE!

    OdpovědětVymazat
  28. Držte se, přeji brzké uzdravení a držím moc palce ať je co nejdřív líp!!!

    OdpovědětVymazat
  29. Moji drazí, měla jsem půjčený notebook jen na chvíli. Za chvilku ho zase vracím.
    JINAK NEMÁM přístup k internetu v nemocnici..a je to jedno. Stejně na to nemám v sílu. Vleže se píše dost špatně. Jen jsem vás chtěla vidět, pozdravit, poděkovat vám za milá slůvka, za povzbuzení, publikovat alespoň pár vašich komentářů...a zbytek udělám, až se vrátím z NEMOCNICE.
    Mějte se krásně. Mám vás ráda.

    OdpovědětVymazat
  30. Já také od tebe netrpělivě vyhlížím příspěvek a dneska jsem se konečně dočkala. Už jsem měla strach.Přeji brzké uzdravení protože až budeš v pořádku musíme zajít na to kafe! Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  31. Amélie, každý den jsem vyhlížela zprávu a doufala, že už je líp... protože mi bylo jasné, že když jela rychlá, tak to vážné bylo... Jsem ráda, že už je líp a přeji brzké uzdravení. A přikláním se k názoru, co tu zazněl, a jak to napsal Petr H. - tělo si řeklo, že potřebuje pauzu, že potřebuješ vypadnout z kolotoče... i když to udělalo dost drastickým způsobem. Každopádně přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  32. Amelie,přeji brzké zotavení!!!

    OdpovědětVymazat
  33. Marcelko milá,drž se a uzdravuj,jak jen to půjde. Držím pěsti,ať jsi brzy v pořádku.Moc na tebe myslím...Erika

    OdpovědětVymazat
  34. Přeji ti také rychlé uzdravení. Žíly jsou prevít. Zkus nosit kompresní punčochy, je to sice nepříjemné, ale dobré. Zeptej se doktorů na lymfatické masáže a pokud je můžeš, choď na ně. Existují i čaje na křečové žíly nebo různé krémy a tělová mléčka. Dobrý je jalovec. Drž se! Ať se to zlepší!

    OdpovědětVymazat
  35. Amélko drž se a koukej odpočívat - dokud to jde. myslím na tebe

    OdpovědětVymazat
  36. milá amelie, moc jsem se o vás bála, každý den čekala na zprávu. myslím na vás. eva

    OdpovědětVymazat
  37. To je mi líto, ale snad už bude jen dobře. Moc držím palečky a jen doufám, že to bez Vás doma všechno zvládají, protože Vy jste supermáma. Přeju brzké uzdravení a návrat domů. Linda

    OdpovědětVymazat
  38. Přeji brzké uzdravení!!!!

    OdpovědětVymazat
  39. Marci, myslím na Tebe, dej se brzy do pořádku a pak zkus sebe i své zdraví víc chránit!!!

    OdpovědětVymazat
  40. Myslím na Tebe a modlím se, abys vyzdravěla. Trombóza žil?!? Páni, tu šlo o život ne? Však ten trombus mohl ucpat cévu a mohl způsobit embólii?!? Wauu, děvče drahé... doufám, že už je lépe. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  41. AHOJ MARCELKO, PÁR DNŮ JSEM NEBLOGOVALA A TEĎ KOUKÁM, CO SE TADY SE DĚJE :((
    UF UF. PŘEJU TI Z CELÉHO SRDCE, AŤ JE TI CO NEJDŘÍV LÍP.
    MÁM TĚ RÁDA.

    OdpovědětVymazat
  42. Jasně. Hlavně odpočívej a mysli hlavně na svoje zdraví. Chodí tě Jeník navštěvovat? A jak to vastně všichni zvládáte? Zapojil se aspoň trochu tatínek?

    OdpovědětVymazat
  43. Milá Amélko, píšeš, že ležíš v pražské nemocnici. Kdyby jsi něco potřebovala, neváhej a napiš, ráda ti pomůžu. Bydlím v Praze, není problém s něčím ti pomoci. Email mcbetty@seznam.cz
    Držím palečky IVA

    OdpovědětVymazat
  44. Držím palce a modlím se, aby ses co nejdříve uzdravila a vrátila. I děti tě potřebují.

    OdpovědětVymazat
  45. Amelie!!!
    Moc na Tebe myslím a brzy se nám uzdrav!!!
    Hodně síly Ti posílám!!!
    Drž se!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  46. I já přidávám bude líp a posílám na dálku velký balík zdraví.Maruš-Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  47. Přeji co nejdřívější uzdravení, hodně sil a držím palce, aby už bylo jen líp.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  48. Jsem pravidelnou čtenářkou Vašeho blogu a je mi moc líto co Vás potkalo, tak Vám přeju brzké uzdravení ať je Vám brzy lépe! Budu se za Vás modlit a držet Vám pěsti. Krásně píšete mám pocit jako bych Vás znala. Alča

    OdpovědětVymazat
  49. Amálko hurá konečně nějaká zprávička ,budem dál na tebe moc moc myslet a posílat sílu.Brzo se uzdrav......

    OdpovědětVymazat
  50. Přeji brzké uzdravení a hlavně ať už je jen lépe !
    S pozdravem Petra s Michálkem

    OdpovědětVymazat
  51. MIlá Amáliedržím Ti palce aby to všechno dobře dopadlo.Já věřím, že ano Ty jsi silná osobnost ty to zvládneš.Budu Ti držet palce aby vše dobře dopadlo.Přeji hodně zdraví.Luďka.

    OdpovědětVymazat
  52. Hormonální antikoncepce je svinstvo. Bohužel se o tom strašně málo mluví a píše.

    Ještě jsem tu nekomentovala, ale váš blog se dívám skoro denně. Také máme v rodině autistu.

    Přeju brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  53. Myslím na Vás. Mně antikoncepce způsobovala všechny nežádoucí účinky. Držím palce a opravdu Nemoc je o zastavení se. Teď je čas pro Vás a vaši milí ať o Vás pečují. Edith

    OdpovědětVymazat
  54. Milá Marcí, přeji Ti brzké uzdravení...držím všechny palečky...vše dobře dopadne a bude zas dobře. Spoustu pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  55. přeju brzký návrat domů a pevné zdraví EvaK.

    OdpovědětVymazat
  56. Marcelko,posílám moc sil. Ať jsi brzy fit a můžeš zase domů za svými zlatíčky. Zatím odpočívej a poslouchej doktory. Vypni a sbírej síly.Budeš je potřebovat.
    V rámci možností přeji pohodový víkend.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  57. Milá Marcelko,
    brzy se uzdrav, tak trochu jsem si myslela že marodíš ale kdež by mě tohle napadlo. Drž se děvče a odpočívej a posílám ti objetí. Jind.

    OdpovědětVymazat
  58. Ajejej, co to tady čtu? Seš v nemocnici a už pěkně dlouho. Držím palce a myslím na tebe i tvou rodinu. Brzo se Marcelko, uzdrav!!

    OdpovědětVymazat
  59. Taky přeji brzké uzdravení a hodně síly k zvládání všeho, co život přináší ...

    OdpovědětVymazat
  60. Marcelko, moc přeji brzké uzdravení.Odpočívej a nabírej síly.....drž se, děvče statečné....

    OdpovědětVymazat
  61. TAK CO, JAKPAK TI JE? DOUFÁM, ŽE SE TO LEPŠÍ... MYSLÍM NA TEBE.

    OdpovědětVymazat
  62. Mila Amelko, to zni jako z nejakeho hororu. Jsem rada, ze uz se citis lepe i kdyz to jiste vezme nejaky cas nabrat zase nove sily. Myslim na tebe a posilam moc pozdravu a pohlazeni.....

    OdpovědětVymazat
  63. Držím všechny čtyři palečky Amélie. Doufám, že už je ti lépe a už zase "skáčeš přes kaluže" - :)))
    Těším se na tebe, že dáš o sobě brzo vědět. Iveta

    OdpovědětVymazat
  64. Taky držím palce, ať zase prožíváš každý přítomný okamžik s těmi, s kterými je ti nejlépe. Drž se, všichni jsou v duchu s tebou ;-)

    OdpovědětVymazat
  65. Dobré úterní ráno milá Amelie, doufám že je už lépe a že se uzdravuješ, posílám ti video nejkrásnějšího místa na světě a přeji ti abys tam mohla i se svými dětmi odjet a odpočinout si až se vrátíš z nemocnice. Anna

    OdpovědětVymazat
  66. Já už jsem jako na trní, že o tobě nic nevím...několikrát denně sem chodím a stále nic...doufám, že jsi v pořádku. Myslím na tebe každou chvilku.

    OdpovědětVymazat
  67. Přeji brzké uzdravení Marci.Kristýna

    OdpovědětVymazat
  68. Marcelko tak Tě vítám zpátky,ani nevíš jak jsem ráda,že se uzdravuješ, já to věděla ,že to zvládneš.Jenom se hodně šetři zapoj alespoň ze začátku rodinu,manžela, musíš ještě chvíli odpočívat.Ale to Ti určitě v nemocnici řekli.Tak hodně štěstí v uzdravování.

    OdpovědětVymazat
  69. Milá Amelie, pročítám si tvůj blog a moc si říkám, kéž Vám dá Bůh zdraví, radost... vždy jsem si říkala, že snad bůh ví, proč to tak je... dochází mi, jak jsme malincí v tomto světě... a ztraceni... prd víme, co je správné a co ne, ale antikoncepce je svinstvo. Moc se opatruj, opatruj dítka a držte se...

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj Amélie :-)
    teď jsem se vrátila z města a tvůj blog... děti... nevim co říct. Musíš být ohromně silná bytost, když si dostala takovou nálož. Jeník je král- na půl v jiném světě, svým spůsobem je to dar od Boha, nemá takové ego jako my všichni-Zapři sám sebe- neznamená trp a objetuj se pro druhé, nýbrž žij v okamžik , který právě je a neber se moc vážně- naše Já je všeobímající láska- láska co se nezávidí, nechlubí se, nevyvyšuje se nad ostatní...jen ego nám brání v plném kontaktu s Bohem- jemu ne. Moc vám fandim!!!

    OdpovědětVymazat
  71. Milá Amélie,děkuji za návštěvu na mém blogu.Navštívila jsem tvůj a hrozně moc tě obdivuji ,co jsi všechno zvládla.Zase k tobě přijdu na "návštěvu",držím moc palečky a přeji hodně zdraví a zdravím Jeníčka.Marie

    OdpovědětVymazat
  72. Je nestkutečné, co ženská všechno vydrží...

    OdpovědětVymazat
  73. ...je to neskutečné...

    OdpovědětVymazat
  74. Četl jsem o Vašem trápení a připojuji se k přání brzkého uzdravení. Prostě chemie není pro tělo dobrá. Ale zase dobře. Mnoho pozdravů pro Vás. Peťan z nového blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...