středa 9. listopadu 2016

MAGGI - Rychtářská polévka


MAGGI Přidej vejce - Rychtářská polévka. Jeníčkova oblíbená.
Vejce tedy nepřidávám, to by mi neprošlo...


Někdy jí Jeníček v kuchyni, ale většinou chce jídlo k sobě do pokoje. Před pár dny jsem mu donesla polévku a odešla jsem...


Pak jsem si na něco vzpomněla a vrátila jsem se...
Jeníček mě neviděl, stála jsem za ním.


Levou rukou si poklepával rohlíkem do stolu, pravou nohou si podupával melodii oblíbené hry "My singing monsters" na iPadu a ještě u toho jedl.
JAK to zkoordinoval, to je mi záhadou.


Je pravda, že chodí už druhým rokem ve škole na bubny... protože nám doma do všeho klepal a bouchal - do stolu, do skříní, do dveří, do pánví zavěšených v kuchyni... Tak proč toho nevyužít, že?
Loni chodil ještě s několika chlapci, ale byl z toho nešťastný, netěšil se, bál se toho dne už dopředu, nechtěl tam chodit, tak letos má soukromé hodiny...a zdá se, že to s ním pan učitel umí.


A tady bylo úžasné ho pozorovat... Ta spokojenost, ta radost, to nadšení...







Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...