středa 10. srpna 2011

V nemocnici



Dopoledne mne odvezla "rychlá" do nemocnice.
Děti hlídá moje maminka. Ozvu se, až se vrátím.
Mějte se líp než já.

Vaše Amelie.

54 komentářů:

  1. Marcelko, myslím na Tebe a přeji brzké uzdravení. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc na Vás myslím a přeji hodně síly.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám milá Amélie, že to není nic vážného, brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda. Hodně nepříjemná zpráva. Hlavně brzké uzdravení!
    Když si něco podobného psala na můj blog, tak jsem netušil, že Ti to budu takhle brzy oplácet. Doufám, že se tu ukážeš brzy.
    Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  5. A doprčic, copak se asi stalo???

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, holka zlatá! Jako by si toho neměla už tak málo! Jsem s tebou, mysli na děti, takové myšlenky mámu rychle uzdravují!
    Drž se, ozvi jak to půjde!
    Objímám, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marci :-((((( ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ myslím na tebe ♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda. Doufám, že to není nic vážného. Vrať se brzo.

    OdpovědětVymazat
  9. Amelie...přeji,ať je co nejdříve zase dobře...Magda

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko, to je mi líto. Přeji, ať si brzy v pořádku. Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, co vám je, ale brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  12. Amálko copak se děje doufám,že si v pořádku holka a držím palec at už to je co to je aby bylo zase dobře

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji brzké uzdravení... myslím na vás..

    OdpovědětVymazat
  14. Mila Marcel, OPATRUJ SE a davej na sebe pozor!!!! Zdravi mame jenom jedno. At je Ti brzy dobre. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Drahá Ameli, buď hodně brzo zase v pohodě! Posíláme mnoho pozdravů a držíme palce, abys byla OK! Tina s dětmi

    OdpovědětVymazat
  16. Amélie, držím palce, ať jste rychle zpět doma a ve formě! Trochu jsem si dělala starosti, po zmínce, že vás trápí teploty.
    Tak budu hlídat, každou zprávu od vás na blogu.
    Zatím hodně, hodně dobrého.
    Přeje
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  17. Marci, čo sa stalo... moc ma to mrzí. Dúfam, že to nie je nič hrozné, že o chvíľku ti bude oveľa lepšie a čoskoro budeš zas doma.
    Niki posiela uzdravovacie pusinky

    OdpovědětVymazat
  18. Přeju brzký návrat do domácího prostředí a doufám, že to nebude nic vážného!!! Držte se!

    OdpovědětVymazat
  19. Amélko,moc držím palečky,aby to nebylo nic vážného,drž se a moc na tebe myslím:-(

    OdpovědětVymazat
  20. To je mi líto, tušil jsem že se ti něco stalo. Doufám že už je ti lépe. Brzy se ozvi.

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Amelie, chtěla jsem ti moc poděkovat za tvoje krásná slova, která jsi u mě zanechala.
    A teď vidím, že i ty sama potřebuješ podporu. Nevím, co se stalo, ale určitě to bylo vážné. Tak doufám, že je ti už líp a že se o tebe v té nemocnici postarají natolik, aby ses mohla co nejdřív vrátit domů zdravá a v pořádku. Držím palce.
    A moc děkuji za tvůj komentář u mě
    Vendy

    OdpovědětVymazat
  22. Přeji brzké uzdravení a hodně síly.

    OdpovědětVymazat
  23. Myslím na tebe, doufám, že jsi v pořádku...Škoda, že bydlíme každá jinde...Kdybych mohla v něčem pomoci...

    OdpovědětVymazat
  24. Doufam ze budes co nejdrive v poradku! Kdybys cokoli potrebovala, ozvi se, kontakt znas :) m.

    OdpovědětVymazat
  25. V mojich myslienkach si stale,drzim palce
    Emily

    OdpovědětVymazat
  26. Amelie, moc držím palce ať je líp!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Amálko- hodně, hodně, hodně síly!! Budu myslet!!
    Objímám!!

    OdpovědětVymazat
  28. Amelko,Tobě, mamince i Jeníčkovi a děvčatům, držím pěsti, aby jste všechno nadcházející s přehledem zvládli. Drž se, Radka.

    OdpovědětVymazat
  29. Preju ti aby ti brzo bylo lip!

    OdpovědětVymazat
  30. copak ? ---dej se brzy do kupy :-(

    OdpovědětVymazat
  31. Uf - doufám, že jsi v pořádku. myslím na tebe

    OdpovědětVymazat
  32. Amélko, nevím sice důvod, ale přeji, ať je brzo líp!! Moc na tebe myslím!!!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  33. Hm, ty sa maj lepšie, ako desiateho, keď si to písala...

    Eva

    OdpovědětVymazat
  34. Jistě je nás víc, co netrpělivě čekáme na Tvůj návrat z nemocnice. Doufám, že se hodně brzy uzdravíš.

    OdpovědětVymazat
  35. Držím palec, ať to není nic vážného, a držím palec i Vaší mamince, ať to zvládne. A držím palec i Jeníčkovi a děvčatům, ať se jim maminka brzy vrátí.

    Myslím na Vás i na ně.

    Těším se na lepší zprávy.

    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  36. Co se stalo ? přeju brzké uzdravení ? jak zvládá tu změnu Jeníček....

    OdpovědětVymazat
  37. Amélko, SNAD TO NEBYLO NIC VÁŽNÉHO. Držím palečky a myslím na tebe. IVA

    OdpovědětVymazat
  38. Amélie,
    přeju vám hodně síly a rychlé uzdravení.
    Anička

    OdpovědětVymazat
  39. Amelie, nevím, co se stalo, ale držím palce, ať jsi brzy v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  40. Milá Amelie, přeji brzké uzdravení, s boží pomocí tě zdravím.

    OdpovědětVymazat
  41. Copak se stalo, Amélko? Mám o Tebe obavy... Snad už je dnes líp. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  42. Amelie, po delsi dobe jsem k tobe chtela nakouknout a co to ctu. Doufam, ze to neni nic vazneho a preji rychle uzdraveni. Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
  43. Milá Amelie, přeji ti brzké uzdravení. ♥

    OdpovědětVymazat
  44. :( Doufám, že budeš (smím tykat?) brzy v pořádku! Občas k tobě zabloudím, protože ty jsi jednou zabloudila na můj blog :-) Smekám před tebou klobouk a držím pěsti. Jak s Jeníčkem, tak i za tvoje zdraví. Simies

    OdpovědětVymazat
  45. oj, skoro sa nám uzdrav, nech si čo najskôr späť aj so svojimi krásnymi článkami

    OdpovědětVymazat
  46. Ahojky...copak se stalo????...doufám,že to není nic vážnýho,držím pěstičky ať si brzy zdravá a posílám moc energie Zdena

    OdpovědětVymazat
  47. Doufam že bude všechno v pořadku a že se brzi vrátiš.

    OdpovědětVymazat
  48. To jsou mě věci,brzo se uzdrav.Maruš-Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  49. Ach Amelie, jak je ti? Máme se o tebe bát?

    OdpovědětVymazat
  50. Každý den nahlížím a doufám ,že bude pár nových řádečků . Myslím a doufám ,že se stav zlepšuje . Chybí mi váš psaný pohled na život Míla

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Marcelko Tvoje zpráva o tom, že jsi v nemocnici, a ještě k tomu s takovou diagnozou mne zaskočila,tak to už je trochu moc na jednoho člověka.Toto onemocnění není žadná sranda, ale Ty jsi silná osobnost ty to zvládneš, já v to pevně věřím ,a budu ti držet všechny palce.Přeji Ti hodně zdravíčka a brzké uzdravení.Luďka.

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Marcelko. Nepříjemná zpráva o tom co se přihodilo,a ještě více o Tvé nemoci která je dost zlá. Je to hrozné ,aby na jednoho člověka padlo tolik smůly. Ale Ty jsi osobnost, ty se s tím popereš ,a zvládneš to, já v to věřím ,a držím ti všechny palce.Přeji Ti hodně zdraví ,a ať si brzy v pořádku.Zdraví Luďka.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...