středa 3. srpna 2011

Kapesníková bitva

Miluji Jendův úsměv.

Miluji podobné chvilky, kdy vím, že můj syn je šťastný.

Možná právě proto, že Jenda svými úsměvy šetří.


A nebo šetřil?

Přijde mi, že je poslední dobou šťastnější, veselejší.

Že by to bylo účinkem Risperdalu?

Možná proto, že není školka, nejezdíme k doktorům ani do APLY, vlastně kromě pár úkolů vedených zábavnou formou, nemá Jenda o prázdninách žádné "velké" povinnosti.


Jenda rád něčím hází ...

....a tak jsme z toho udělali zábavnou hru....

Doma máme bitvu ponožkovou, venku pro změnu kapesníkovou.

Házíme po sobě čistými kapesníky....

A Jenda se krásně nahlas směje....

Nešetří svými úsměvy, ale naopak....

Hladí jimi maminčinu unavenou dušičku.
Dává mi kapesníky na hlavu a volá:
"Maminka je tašidlo"....
Ale když mu to udělá radost, budu klidně dělat strašidlo.
Když už je unavený, tak si rozloží kapesníky na zámkovou dlažbu a odpočívá....

Stále mám v paměti, jak se mě před rokem a půl ptala psycholožka v APLE, jestli Jenda projevuje RADOST.

Tehdy jsem řekla, že asi NE.
Nesouhlas projevoval pláčem, ječením, afekty a to stokrát za den....

Jak jiné je to dnes....

Dnes bych mohla říct, že ANO...

Ano, můj syn je šťastný a umí projevit radost...


...díky Bohu.


25 komentářů:

  1. Tak na těchto fotkách, vidíme úplně jiného Jeníčka, než v předchozím článku. Je to šťastný rozdováděný kluk, mající radost ze hry i za života. Nejvíc se mi líbí na třinácté fotce odshora (doufám, že jsem počítala dobře). Klečí na ní a dívá se s úsměvem do objektivu. Máš Amálko, nádherného chlapce. ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc milé, přeji Vám ze srdce ty chvilky štěstí.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké obrázky. Na předposledním obrázku a na "klečící" fotografii s popisem: "Nešetří svými úsměvy, ale naopak...." je Jeník nádherně trefený. Má krásný úsměv.
    I já za tu dobu, co chodím na tento blog, pozoruji nárůst těch pozitivních článečků. Jistě není pohoda celý den, ale i tak si můžeme domýšlet, že oproti zimě je Jeníček v o mnoho lepší náladě.
    Přeci jen je "starší", vyvíjí se i on. Sice pomaleji, náročněji, ale přeci jen jde kupředu. Třeba i díky novému léku, ale zejména díky tvé péči.
    A za ty usmívající se obrázky zasloužíte pusu oba dva. Ale Jeník ji asi chtít nebude. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné fotky...plné upřímných, šťastných úsměvů...Amelko, přeji vám oběma, ať je jich co nejvíc...Magda

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné fotky...plné upřímných, šťastných úsměvů...Amelko, přeji vám oběma, ať je jich co nejvíc...Magda

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné rošťácké úsměvy!!!
    Mě rozesmála představa, jak kolem jede cyklista, zafouká vítr a má kapesník na obličeji-))))))))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  7. Marci super..opravdu vypadá moc spokojeně ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. To je úplně jiný dítě než to ječící, je krásnej :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je veselé, jen jak ten kapesník letí daleko? a nechce Jenda potom házet i jinýma věcma? Pamatuju z intru akorát na polštářové války, byla to kolikrát šlupka do tváře:)))

    OdpovědětVymazat
  10. Mell, co mi to komentování dalo práce, auuuu! ale už je to ok! pořád jsem zápasila s googlem a on tak dlouho vzdoroval, že jsem jiným odečítačem obrazovky zjistila, že jde zadat i název a adresu webu, sláva, že to konečně nějak jde a můžu čiiiist:)
    vy si mezitím můžete házet - ale ne nafukovacím balonkem, bojiiiim:)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro mámu určitě nádherné chvíle, když se její dítě směje a navíc Jeníkovi úsměv moc sluší.Přeji co nejvíc takových pohodových her, jo a kdyby náhodou došly kapesníky, tak ráda pošlu,aby ty chvíle radosti trvaly co nejdéle.

    OdpovědětVymazat
  12. Punerank, je mi líto, že jsi se čtením měla tolik starostí, ale hlavně, že už Ti to jde. Díky za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  13. Amelie,
    přeji spoustu takových chvil. Příspěvek mě dočista dojal. Jeník je úžasný !!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Mám dnes radost s vámi. Je to, jako první dětské krůčky!
    Přeji vám oběma,ještě hodně takových smíškových dnů.

    OdpovědětVymazat
  15. Hurá tak takových chvil co nejvíce,to je odměna pro maminku za starosti a péči kolem Jeníka.Maruš-Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky :-) rozhodně by takových dnů mělo být co nejvíce :-) a jak vidím snímky, tohle radost rozhodně je :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásné -vidět Jeníka takhle veselého :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera! Zatúžila som aj ja byť chvíľku strašidlom :)

    OdpovědětVymazat
  19. Je to dnes krásné a zábavné...nejsem odborník a tak těžko posoudit, zdali lék pomohl ale moc dobře vidím a jsem přesvědčená, že velký díl na Jeníčkově náladě má tvoje trpělivost a neutuchající péče :o) krásné a veselé dny !

    OdpovědětVymazat
  20. Je paráda, když se Jeník směje. Dneska je to nádherně optimistické a plné smíchu :-). Ono se smíchem jde všechno líp, tak ať je ho co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  21. Jak někdy málo stačí k Jeníčkově a následně k tvé radosti. Jeníček je na fotkách jak sluníčko, co víc si přát. Přeji co nejvíce takových radostných chvilek a krásných fotek.

    OdpovědětVymazat
  22. Nikuliq, tak přijeď, my z Tebe strašidlo klidně uděláme, to nám jde dobře. :-)

    Aranel, děkuju. Ani já nevím, jestli je to lékama, nebo jen tím, že nemá povinnosti, možná tím, jak se vyvíjí, tak se zlepšuje. Možná je to každodenním učením a nácviky...Možná vše dohromady, ale díky Bohu za to. Hlavně že je šťastný.

    OdpovědětVymazat
  23. TO JE DNES TAK KRÁSNÝ PŘÍSPĚVEK... JE ÚŽASNÉ VIDĚT JENÍČKŮV NÁDHERNĚ UVOLNĚNÝ A USMĚVAVÝ OBLIČEJ :)

    AŤ JE TĚCH ŠŤASTNÝCH CHVILEK ČÍM DÁL VÍC!

    OdpovědětVymazat
  24. Tohle je jeden z nejkrasnejsich prispevku na blogu. Jenicek je tady uplne nadherny! A ten usmev, ten hreje u srdicka.

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné fotografie ... tolik radosti . Je moc pekne ,že dnes by jste mohla odpovědět ,že ano .
    Doufám ,že bude radost projevovat i nadále ...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...