neděle 13. listopadu 2016

Bez bundy a bez čepice


Můj malý šílený ďábel lítá venku bez bundy, bez čepice, bez rukavic, s odkrytými zády a v crocsech.


Ještě že máme sousedy daleko a moc k nám není vidět, jinak bych mohla očekávat další návštěvu ze sociálky. Určitě vypadá jako týrané dítě...
Matka ho chudáka neoblečeného polonahého vyhodí ven na ulici:-P


Venku kolem nuly, dopoledne sněžilo a mně je zima i doma za oknem.


Jenda nadšený ze sněhu. Hází koule po psech, po kočkách, na auto, na okno a spokojeností jen září.



Abych ho trochu rozptýlila od házení ledových koulí do okna, tak dostal za úkol donést krmení kočkám....



Asi po 15 minutách se mi ho povedlo ukecat na rukavice, ale jen na ty pracovní, zimní nechtěl...









A aby se učil nějaké povinnosti, dostal smetáček a měl mi zamést sníh z auta...


...což ho "bavilo" stejně jen pár vteřin...


Házet koule je zajímavější....



1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...