sobota 31. prosince 2011

Šárka staví bunkr


Jeníček se bojí svého otce.
Každý večer se ptá, jestli taťka půjde druhý den ráno do práce.
Aby věděl, jestli ráno může běžet do obýváku nebo ne....


Když je tatínek doma, tráví Jenda čas v ložnici.
V Šárince má svého spojence.


Šárka mu postaví bunkr, aby ho taťka neviděl....


A pak si tam občas hrají....
Zajíček měl hlad a žízeň... :-)

Tak se Jeníček učí dát mu napít a najíst....
Tady Šárka krmí zajíce mrkví s jablíčkem....


Chvíli jsem si se zajícem házela míčem....


Chvíli se mi dětičky schovávaly....



Tady hrál Pat (nebo Mat?)  se zajíčkem fotbal...


Tohle GESTO mě dojalo....
 "Véčko"...Jenda ho nikdy neviděl, nikdy o něm neslyšel.... A zcela "náhodou" vystrčil ruku z bunkru a já to zachytila....
Pár dní po smrti Václava Havla...v době státního smutku.... není to zvláštní?


Líbilo se mi, jak se "opičí" po Šárce a leze stejně jako ona "po břiše" do bunkru....


Dva páry nohou mizejících v bunkru.... :-)



A tady už je vidět pohoda... oba sedí na zemi na dece.
 Nejsou vidět, jen mají vystrčené nohy z bunkru ven.  :-)

Nemají se ty děti nejlíp?
Dáváte si i vy nohy nahoru? :-)

Závěrem pár slov:
LETOS nemám náladu psát 50 novoročních mailů ani desítky smsek. Při 10 tabletkách od bolesti jsem ráda, že zvládám běžný chod domácnosti.
Omlouvám se proto všem, kteří ode mne smsku či mailík čekají.
Nezlobte se, nemám na to sílu ani náladu. Vlastně bych mohla opsat to loňské přání, jen bych mohla změnit rok. :-P

Myslím na vás, na všechny.
Přeji všem svým blízkým, čtenářům blogu, ale i  všem ostatním do nového roku 2012 HODNĚ ZDRAVÍ, ŠTĚSTÍ, RADOSTI a LÁSKY.
Máme-li zdraví a lásku, pak máme to nejdůležitější v životě.

26 komentářů:

  1. Z dětí vyzařuje taková pohoda :-) A Tobě se to podařilo hezky zachytit. Bungr je super :-)
    Akorát je smutné, že se Jeníček bojí svého otce... Je to škoda, vždyť by Ti mohl (a měl), s Jeníčkem pomáhat...

    OdpovědětVymazat
  2. Dávám si nohy nahoru a moc ráda. :-)) A taky jsme si jako děti rádi doma stavěly bunkr, je tam krásně útulno, bezpečno a hezky se v něj hraje, nebo prostě jen tak lebedí. ;-) Užijte si rodinko hezký dnešní den, klidný večer a v novém roce 2012, vám všem přeji hodně štěstí, zdraví a pokoje.

    OdpovědětVymazat
  3. Dýchá z toho pohoda:),kéž by ji bylo v příštím roce co nejvíc. Přeji Vám, ať dnešní den a celý příští rok prožijete ve zdraví a Tobě Marci přeji hodně radosti z dětí, síly a optimismu.

    OdpovědětVymazat
  4. Pripomenula si mi detské časy, aj my s bratom sme si také niečo stavali a hrali sa v tom :-D
    Vy máte zajačika plyšového ale ja mám dvoch ozajstných. Nemám ich fotky zatiaľ na blogu, ale keď budem mať, tak ti dám vedieť. Všetko dobré do nového roku ešte raz.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké. Maci, přeji Ti, aby klidných chvil bylo co nejvíc. Aby sis mohla dát nožky nahoru, kafe a pět minut klidného rozjímání. A abys měla čas na všechno, na co bys chtěla. A hoooooooodně zdraví a spoooooooustu štěstí. A Boží požehnání. A slibuju, že až přijedeš, naučím Tě háčkovat, když budeš chtít. Objímám. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Amélie, přeji Ti do nového roku všechno nejlepší, hodně štěstí, hlavně zdraví a spokojenosti. Máš můj velký obdiv :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju ti vše nej do nového roku a hlavně pohodu a klid. Ať se ti splní vše, co bys chtěla a nebo aspoň ať se k tomu přiblíží.

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se taky ty fotky moc líbí a postřehla jsem, že Jeníček nemá dudlík. jdu se podívat, jestli je to už déle nebo zrovna náhodou dnes, ale je to pro mne dobrá zpráva. Všechny vás zdravím. NULI

    OdpovědětVymazat
  9. Nuli, špatně se díváš. :-) Na jedné fotce dudlík má. :-)
    On měl totiž v pusince bonbón, tak si dudlíka na chvíli vyndal. Ale snažím se, aby ho občas při hře nebo když mluví, odložil...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Marci, přeji Ti šťastný nový rok, hodně zdraví a hlavně hodně pevných nervů a sil!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkuji za komentáře ... :)
    Snažím se fotit, ale už nevím co, aby to bylo barevné a zajímavé ...
    P.S: Máte roztomilého syna ... ;)
    Sušenka (www.eternally.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Šárka je prima sestra. Určitě jsem to tu už psal.
    Jejich společná hra je krásná. A nohy nahoře jsou príma na uvolnění, proti otokům a vůbec vyjadřují pohodu.

    Amelko, do nového roku přeji zejména Tobě, ale samozřejmě i dětem, co nejvíce klidu k životu, zdraví, hodně úsměvů a vzájemné úcty a lásky.
    Držím palce. Mutil

    OdpovědětVymazat
  13. Nic nečekám. :) Ale myslím na Tebe! ♥
    Pěkný den, Prdelko. Hezký nový rok Tobě, i celé Tvé rodině! R. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Je to hezké od Šárky že se Jeníkovi věnuje a že si spolu ve hře rozumí. Napadá mi že to V možná postřehl z televize když když byla minuta ticha za Havla. Přeji tobě i dětem zdraví a lásku, protože je to to nejdůležitější co máme v životě. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Amélie,přeji Vám všem do nového roku hodně pohody,lásky a samozřejmě zdraví a taky trpělivosti s Jeníčkem,obdivuji jak to zvládáš.Marie

    OdpovědětVymazat
  16. Amélie,
    přeji Ti do nadcházejícího roku, stále více takových radostných okamžiků:-D
    Ale ještě více zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Amelie, já ti moc děkuji za všechna nádherná psaní, která nacházím u sebe. :-)
    Fotky jsou úžasné a Šárka je světová! A to určitě malý Jeníček ví! ;-)
    I já vám všem přeji krásný, úspěšný, trpělivý, zdraví a plný smíchu Nový rok 2012! A ať bolesti co nejdříve ustoupí. ;-) Šavrda

    OdpovědětVymazat
  18. Bunkr je skvělý nápad, zdá se, že se Jeníčkovy malý soukromý úkryt líbí.Nechceš mu pořídit takový ten malý hrací domeček, do kterého se dá i schovat? Nebo ministan? :-)
    Amélko, přeji tobě i tvým dětem, aby byl další rok zase o kousek lepší, úspěšnější, tobě přeji zlepšení zdraví, aby tě už nic nezlobilo a některé starosti aby odpluly jak loňské listí po řece...
    Šťastný nový rok.

    OdpovědětVymazat
  19. Ať se všechna starost zruší, ať zavládne pokoj v duši. Co bolelo ať se zhojí, co těšilo, ať se zdvojí!
    Šťastný nový rok!
    evice

    OdpovědětVymazat
  20. Marcelko, děkuji vám za vaše milé komentáře, které mě vždy moc potěší!!!
    Já vám taky přeji klidného Silvestra a do nového roku hlavně hodně zdraví, štěstí a pohody. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Amélie, přeji Tobě a celé Tvé rodině do nového roku, hlavně zdraví, štěstí a lásku. Martina

    OdpovědětVymazat
  22. Až dnes jsem se vrátila z chalupy.A tak tobě a dětem přeji štěstí,zdraví a hodně lásky.Manželovi,aby konečně pochopil dění ve své rodině.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak koukám, jak si děti vyhrály. Je vidět, že jim bylo dobře. Přeji ti, milá Marci, aby bylo v novém roce zase trošku líp a Jeníček zase pokročil dál, určitě to půjde, uvidíš! Měj se sluníčkově!

    OdpovědětVymazat
  24. Také přeji krásný nový rok, hlavně štěstí, zdraví a hodně lásky.

    OdpovědětVymazat
  25. Taky jsme si s bráchou, když jsme byli malí, stavěli bunkr. Škoda, že teď už se mu nechce. Já bych do toho i šla .-) Věřím, že se v něm dá dost vyřádit.

    OdpovědětVymazat
  26. Aničko, tak přijeď, uděláme si bunkr spolu. Já jsem pro každou špatnost:-) Tedy - pro každou legraci...Občas bych se ráda schovala před celým světem.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...