sobota 12. listopadu 2016

Milovník louží 2





Házel do louže všechno, co mu přišlo pod ruku.


Ale největší zábava byla mlátit prutem do vody...a čím silněji a výš voda stříkala, tím lépe....




Jenda rozhalenej, bez čepice, bez svetru, mokrej až za ušima, ale spokojenej....







Po příjezdu domů jsem ho musela převléknout a oblečení i boty dát usušit na topení...
Vlastně i čuníka, Jeníček mu namočil ucho.... Chtěl ho vykoupat celého, ale naštěstí si dal říct a nehodil ho tam....
Lepší mokré ucho, než celý čuník, ne?
Jak říkala kdysi paní v APLE - nemáte na výběr mezi dobrým a špatným, ale mezi špatným a ještě horším...
..a tak se tím léta řídíme...



Malej zákeřník mi strkal klacek pod nohy, tak jsem se několikrát málem přerazila, člověk musí být pořád ve střehu....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...