čtvrtek 10. listopadu 2016

20:33


Jeníček měl chuť na svoji oblíbenou Rychtářskou polévku.
Pokaždé sní dvě nebo tři misky.
Tentokrát snědl jednu misku polévky a NAJEDNOU byl ŠPATNÝ ČAS....
Vstal od stolu a šel si čistit zuby.

Cestou do postele mi řekl, že BY SI ještě dal polévku, ale nemůže.... už je 20:33 hodin...


MUSÍ být ve 20:35 v posteli přikrytý dvěmi dekami (malou a velkou, v ruce zeleného čuníka, růžového bludišťáka a látkový míč).
Snažila jsem se mu vysvětlit, že si ještě "může" polévku dát, že půjde spát o deset minut později...
...a neprošlo mi to.

Tak tak, termíny se musí dodržovat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...