neděle 23. dubna 2017

Flíčky a Happy meal


Jeníček je nemocný. V pátek mu bylo hodně zle, polehával a bolelo ho v krku.
Protože mám kvůli Šárce obě lékárny pod zámkem a v pět hodin ráno, kdy mě Jeníček vzbudil, se mi nechtělo hledat klíče, nabídla jsem Jeníčkovi Ibalgin (místo sirupu).
Asi mu bylo fakt hodně zle, byl vyděšený, že má "něco" v krku, že nemůže dýchat....a tak "přežil" i tenhle růžový prášek, který ještě nikdy předtím neměl. Slíbila jsem mu, že za 30 minut mu bude lépe....a tak s napětím sledoval digitální hodiny a čekal...

Eliška snědla poprvé "tabletku" asi ve třinácti letech, tak mě potěšilo, že Jenda je na tom lépe :-)

V sobotu dopoledne od samého rána pokňourával:
"Happy mel, chce, hranolky, nugetky, chce, džusík, CHCE...."

Snažila jsem se mu nabídnout jiná oblíbená jídla - lasagne, tousty se šunkou, toust s máslem, ale Jeníček nic nechtěl.

Po poledni zesílilo jeho volání po jídle.
"Hlad, Jeníček má hlad, hranolky!!! Chce!"
Přitom mi vykládal, jak ten den ještě nic nejedl a určitě umře hlady.

Přišla Eliška a nakonec ho ukecala na flíčky se salámem a Jenda nerad souhlasil. Jaké však bylo překvapení, když jsme zjistili, že flíčky NEJSOU....někdo je dodělal (asi Eliška) a nenapsal na lísteček, abych je koupila....
Jenda fňukal v posteli a ujišťoval mě, že určitě umře.

Tak jsem se oblékla s tím, že do Penny marketu to mám pět minut jízdy autem, že mu tedy pro flíčky zajedu.
Pak mě napadlo, že se vrátím nadšeně s flíčkama a on mi řekne, že to jíst nebude, že chtěl hranolky a vydala jsem se na výzvědy.
Samozřejmě mi řekl, že chce jen HRANOLKY (s nugetama a jablečným džusem)

I zželelo se matce hladového dítěte, popadla tašku a jela rychle k Mc Donaldovi...
20 km tam a 20 km zpátky...co by matka pro svého nemocného a hladovějícího autistu neudělala, že...

Když jsem se vrátila, Jenda spal.... a teď dilema.... VZBUDIT, nebo nevzbudit??? Vzbudit a riskovat protivné dítě, které možná bude jíst hranolky, nebo nebudit a riskovat, že dítě bude stejně protivné, protože se to studené nedá jíst a já k tomu Mc Donaldovi pojedu ZNOVU pro teplé jídlo?
Eliška totiž studené jídlo od Mc Donalda nejí....

Jeníček naštěstí překvapil. Vzbudil se brzy a Happy meal nadšeně snědl...

1 komentář:

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...