pondělí 24. dubna 2017

Formulář - tečky blbý

- "Mami, proč je tam ta dvacítka?"
- "Jaká dvacítka?"
- "Je tam tečka tečka dvacet...co to je za blbost?!"
- "Ukaž mi to..."
- "To je rok 2017..."
- "a kde tam vidíš tu sedmnáctku?!"
- "To tam máš dopsat."
- "To je trapný."
- "A proč tam nenapsali teda i jedničku?"
- "Protože pak bude rok třeba 2020...."
- "Tak to tam nemají psát vůbec a doplní si to tam každej sám...
Kdo to má vědět, co tím myslej!?
Je to trapný a matoucí!"



- "Mami, a k čemu jsou tam ty tečky? To je divný."
- "Abys tam dopsala datum...23.dubna.."
- "A to mám psát za tečku, před tečku nebo nad tečku? Nerozumím tomu."
- "A co tam mám tedy napsat?"
- "23 a 4 - jako 23.dubna...."
- "A ty tečky už tam nemám psát?"
- "Ne. Aby tam bylo 23.(tečka)....4.(tečka)...."
- "Je to trapný. To si tam má každý doplnit sám...takhle to nikdo nechápe.
A fakt tam nemám psát tu tečku? To je divný."
- "Neéé, přece tam nebudou tři tečky....ještě by si mysleli, že píšeš telegraf.... tečka tečka tečka..."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...