úterý 22. června 2010

Dnes pro změnu hasiči

Manžel si ze mně dělá legraci, že TO dělám schválně, abych měla o čem psát. :-)
Ne, nedělám.

Jen doufám, že se tomu jednou zasměji.

Na dnešní dopoledne byla  v plánu návštěva PPP s Eliškou, cca 20 km odtud.

Jenda stihl ráno polít psa kakaem, odmítal snídat, ale vcelku jsme se vypravili v pohodě.
Mamka pak hlídala Jeníčka a já jsem si první hodinku říkala, jaká je to paráda...být bez dítěte. 
Druhou hodinu jsem si lebedila, jak je to úžasné číst si na chodbě po několika letech časopisy....

Po 3 hodinách už jsem toho sezení měla plné zuby a přecházela jsem po chodbě. Po 4 hodinách jsem se jen modlila, aby už byl konečně konec.
Dceři jsem jídlo a pití vzala, na sebe jsem v tom ranním shonu při balení tašky nemyslela. 
Když jsme po 5 hodinách vycházeli z PPP, umírala jsem hladem i žízní....Eliška si všimla, že jsem jí z nouze okousala rohlík.

Dojely jsme k mamce a obě narychlo zhltly oběd - za vydatného Jendova řevu...
Už se těšil domů a dával to pěkně najevo....

Pak jsme posbíraly tašky, oblékly Jendu a vyšli jsme všichni na chodbu....
Maminka nám přála šťastnou cestu.

Když se výtah rozjel, slyšeli jsme maminku něco "křičet"....

Nechala jsem Elu  s Jeníkem dole a vrátila jsem se výtahem zpátky...maminka seděla na skříňce a brečela. Eliška zavřela dveře od bytu a mamka měla klíče DOMA v bytě...a k tomu vařila na sporáku polévku.
Paráda...to mi dnes ještě chybělo....

Chvíli jsem přemýšlela...
Normálně mám její klíče od bytu také, ale přidělané na svých klíčích od Felicie a ta je od pátku v opravně. Na dnešek jsem si půjčila auto od švagra. Tudíž klíče v nedohlednu....

Tak jsem si popovídala s policií, brnkla jsem na hasiče a po pár minutkách jsem odjížděla domů s příslibem, že co nevidět přijedou...

Nakonec všechno dobře dopadlo, dveře jsou celé, polévka se povedla a mě už nepřekvapil ani Jeník řvoucí v autě cestou domů...

A tak si tu teď sedím, rekapituluji dnešní den a říkám si, že když nic jiného, tak snad  dávám dětem dobrý příklad.....
....i když mám kolikrát chuť brečet nebo řvát, přesto zachovám klid (nebo se o to alespoň pokouším...) a snažím se všechno řešit s klidnou hlavou....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...