neděle 6. července 2014

Chvilka soustředění




Jeníčka úkoly nebaví.
Strašně se rozčiluje a říká, že je to trapný.


Ale přesto musí denně aspoň 10 minut "pracovat" - taková malá příprava na školu.






8 komentářů:

  1. Já se mu nedivím, že ho úkoly nebaví. Ví, že já jsem je taky neměl rád, a vlastně pořád jakékoliv úkoly nemám rád.

    OdpovědětVymazat
  2. Ma to teda pekne, my sme v obdoby ked neviem co mam Mathiskovi dat, takto nepoklada rovnake k rovnakemu, tak to robime ale ja mu intenzivne pomaham, vkladacky a tvray(do vkladaciek) zase vie a robi si to sam s radostou. Skoda ze neni v tvojich casovych moznostiach prist a poradit nam. Mas to vypracovane skvele.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak som preletela všetky články a zdá sa, že Jeníček opäť nesklamal a ide mu to všetko skvele! :) Páčilo sa mi to s tým langošom. Ako ste ho spolu jedli hihi zlaté :)
    A vidím že aj Eliške je lepšie, aspoň podla tých výletov do Pyšel :)
    Len si trošku odpočinte aj vy! ...Krásny večer:)

    OdpovědětVymazat
  4. Až bude ve škole, tak snad budeš mít na sebe víc času a odpočineš si. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen aby..zatím se neví, jak (a jestli) školu zvládne a pořád mám doma další dvě problémové děti....

      Vymazat
  5. Zdravím vás, já už vyhlížím škaredé počasí, protože když je krásně odlákat Matěje k úkolům od bazénu je nadlidský výkon. Taky nás čeká škola a má představa o každodenním trénování byla úplně jiná. Držím pěsti :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marci, veď dopraj aj Jeníčkovi prázdniny :-) Netráp ho toľko. Zoberte sa niekde na výlet a na tému sústredenie mu môžeš dať úlohy aj niekde vonku. Ani o tom nebude vedieť, že ho vyučuješ.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...