středa 23. července 2014

Manetico magnet blocks


Z Rané péče nám poprvé půjčili magnetickou stavebnici Manetico a Jenda je z ní nadšený.


NIC jiného ho tak nebaví jako magnety.


Holky jako malé milovaly Lego duplo. Jenda ho občas vezme na milost, ale moc dlouho u něj nevydrží.


Zato tyhle magnety ho fascinují.
Zpočátku zahazoval panáčka na zem, ale pak mi milostivě dovolil, abych si s ním hrála alespoň já.
Říká mu "Kašpare, udělej...Kašpare, skoč na schody"...


V kufříku je i pár předloh, ale některé díly jsou už poztrácené, tudíž podle obrázku se stavět nedá...



Už vím, co dám Jeníčkovi na vánoce:-)
Tedy pokud se mi vůbec podaří stavebnici sehnat.
Zatím to vypadá, že v Česku asi k sehnání není...


Požádala jsem jednu hodnou dušičku, zda by se mi po ní někde nepodívala.





Bylo by fajn, kdyby to vyšlo. Zabavit Jeníčka nějakou hračkou je totiž problém. Máloco vezme na milost. Kromě magnetické stavebnice Magformers a dudlíků ho nebaví skoro nic...



Přeji vám krásné letní dny. Potřebovala bych, aby se trochu ochladilo, protože poslední týden v bytě "umírám horkem".
Normálně bych spala při otevřeném okně, což ale Jeníček nedovolí, výslovně trvá na zavřených oknech a dveřích.... a já v tom "skleníkovém" ovzduší existuji jen bídně...




10 komentářů:

  1. ahoj Marcel, není to sice ta stavebnice, ale mají tam zajímavé věci, Koukni se na to.
    http://didakticke-hracky.cz/549-drevene-magnety-magneticke-hry

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.kosacci.cz/kosacci/eshop/2-1-MAGNETICKE-STAVEBNICE/5-2-Drevene-stavebnice
    velmi podobné Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, vypadá to docela zajímavě, škoda, že všechno je tak strašně drahé.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Stavebnice vypadá velice povedeně a je super, že Jeníčka baví!

    OdpovědětVymazat
  5. http://chytrehracky.cz/kategorie/888-magnetico-magnetick-stavebnice-59-kus.html
    Skoro totéž, ne?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tuhle neznám--ale vypadá opravdu zajímavě :o) a hlavně je fajn že Jeníka to moc baví...U nás už se dnes malinkato navečer ochladilo -- ale ani kapka neukápla :o( Martina

    OdpovědětVymazat
  7. A co toto :
    http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=magnetiko

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...