úterý 15. července 2014

Rozkvetlá louka


Jeníček měl spočítat, kolik mravenců a berušek je na obrázku...


Chvilku vzdoroval a nechtěl počítat, ale nakonec se mi ho povedlo nalákat na nanuka.





Na obrázku mezi kytkami je "teoreticky" pět berušek a čtyři mravenci...


Jenže Jeníček počítá i ty v tom okénku, kam se mělo zapsat výsledné číslo... Vím, že tohle se mu nedá vysvětlit, a tak to nechávám být.
V podstatě má pravdu. Celkem je na obrázku pět mravenců a šest berušek.

6 komentářů:

  1. Skvělé místo, díky za kterých se takové pěkné info, že je opravdu velmi cenné, ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, myslím, že Jeník není jediný, který potřeboval povzbudit dobrůtkou. :D Tuším, že i já jsem byla taková, ne-li horší.
    Jeník je šikula a má pravdu. Vlastně to v tom obrázku je. Neřeknu, kdyby to bylo vedle a nebo pod tím, ale ono to je vážně uvnitř. Teď to samozřejmě chápu, jak to myslí, ale kdybych byla malá, tak nevím, museli by mi to vysvětlit, co mám dělat.

    Děkuji, to já taky. Já zase držím palce Vaší dceři, ať to zvládne. :)
    Vám také krásné prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník je inteligentný a áno v podstate má pravdu:)

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Vždyť Jeníček má pravdu, nenechá se obalamutit :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...