středa 16. července 2014

Hra na klávesy










Zabavit puberťačky je náročné.
Mám pocit, že je nic nebaví.




S Jendou je to trošku jednodušší.
Ten se ještě nechá občas na něco nalákat...









16 komentářů:

  1. Někdy je těžké skloubit aktivity pro dvě děti, ovšem Jenda vypadá zabaveně a moc spokojeně :)

    OdpovědětVymazat
  2. No ono niekedy je rozdiel čo baví niekoho v tom veku a čo v tom veku. Podlamna by dievčatá viac bodol nejaký výlet, ten baví každého:) A uvedomujem si, že to nemožete všetko vybaviť vy, ale čo tak výlet k vášmu bratovi?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulky :) Přemýšlím, že si taky sednu ke klavíru a začnu se učit to Nuvole Bianche (Ludovico Einaudi)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje oblíbená skladba. Třeba mi ji jednou zahraješ....

      Vymazat
  4. Marci, tak mě napadlo, že by se ti mohlo hodit něco z těchhle odkazů, se dvěma z těch tří pánů jsme měli ve škole zajímavé přednášky, jednu natáčeli i na video :-) http://www.firstclass.cz/#sthash.JgCjRSZO.dpbs http://www.growjob.com/uvod/
    http://www.naucmese.cz/kurz/asertivne-proti-manipulaci (tady toho asi moc nevyčteš, ale ta přednáška s tím pánem na fotce byla skvělá. Dal nám zalaminované kartičky týkající se asertivity a manipulace. Já je nosím v peněžence a občas je čtu :-). ) Tohle je zhruba na těch kartičkách: https://www.google.cz/search?q=asertivne+proti+manipulaci&oq=asertivne+proti+manipulaci&aqs=chrome..69i57.4838j0j1&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=asertivne+proti+manipulaci+gramofonov%C3%A1+deska+otev%C5%99en%C3%A9+dve%C5%99e

    OdpovědětVymazat
  5. Já hrozně ráda zpívám :))) A kdyby se mi mohlo splnit přání ( které se mi nesplní :D ) chtěla bych umět zpívat krásně čistě :D a umět hrát třeba na harmonium nebo tabla :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ale hrála jsem na příčnou flétnu :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Můžete si u toho i zazpívat. :)

    OdpovědětVymazat
  8. to je dobře, že ho to bavilo :) snad ho to bude bavit i dál :)

    OdpovědětVymazat
  9. Proč není jednoduché si zazpívat?ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...protože autisté NE vždy (málokdy) mají náladu...a protože určitou píseň může zpívat jen určitý zpěvák, nikdo jiný... a pokud já (tak čuník v posteli z určitého zpěvníku, nikoli u stolu v kuchyni.. ap.)

      Vymazat
  10. To je ale muzikantská rodina, i kočka u vás hraje! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...