středa 9. září 2015

U kadeřnice


Jeníček už měl dlouhé vlasy. Fňukal při česání a utíkal mi, protože ho to tahalo a nechtěl se česat.


A tak jsem ho vzala ke kadeřnici.
Pěkně jsem ho tím naštvala.
Bylo to JINAK než v B., doteď k nám chodila kadeřnice domů, aby ho ostříhala, ale TADY jsem si říkala, že zavedeme nové "pořádky" a nové "rituály" a že ke kadeřnici budeme jezdit my.


Zvládl to bez scén, jen se mnou vůbec nemluvil.
Nedíval se na mě, neodpovídal na otázky a dělal, že mě neslyší.
Nenalákala jsem ho na bonbónek ani na lízátko a neodpověděl mi ani tehdy, když jsem se ptala, zda chce na hranolky...


Vzali jsme ho s Eliškou za odměnu k Mc Donaldovi, to zabírá většinou vždycky.


Nemluvil se mnou a házel balónky po zemi...






Cestou domů snědl (a vypil) svoji oblíbenou trojkombinaci - hranolky, nugety a jablečný džus a doma už ani nevěděl, že u nějaké kadeřnice byl...


A já mám zase na pár měsíců od kadeřnice klid...

8 komentářů:

  1. Podle fotek se mi zdá, že to Jeníček zvládl skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem teď byla v týdnu u kadeřnice :)
    Ale je šikovný, vážně :)
    I přes ty "rozmary" :)
    Jsem moc ráda, že jste to tak zvládli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amelko ,sice s Vámi Jeník nemluvil, ale jinak to zvládl na jedničku s hvězdičkou,čtu Vás pravidelně,pokračujete skvěle...dae

    OdpovědětVymazat
  4. Navíc to má hezky ostříhané. Jste šikovní. Tedy hlavně ty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je vidět, že je Jeníček čím dál šikovnější, když zvládl návštěvu u kadeřnice jen s malinkatými problémy. Posílám Vám odkaz na zajímavý článek - http://www.badatel.net/chlapec-uz-nema-autizmus-dokazala-to-jedina-zmena-stravy/. Mějte se čím dál tím víc pohodově - čtenářka z FM.

    OdpovědětVymazat
  6. Další úspěch!
    Ano, změna prostředí může pomoci změnit zavedené zvyky a rituály. Děláš to výborně.

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to koukám, to je ale pokrok oproti tomu, co si pamatuji z dřívějška. Super, mám z vás všech radost!

    OdpovědětVymazat
  8. :-) sice byl naštvaný, ale zvládl to naprosto skvěle!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...