pátek 11. září 2015

Zeleninové lodičky


Udělala jsem mísu salátu a Jenda se deset minut skvěle bavil...


Napichoval jednotlivé kousky zeleniny a dělal si jednohubky.




A moc se mi líbilo, jak nám ozdobil stůl...


Do "vázy" dal své oblíbené "hračky"- balónky od Mc Donalda, plácačky a vařečku....









Kdo si hraje, nezlobí...


7 komentářů:

  1. jeej šikovný...Kdo si hraje nezlobí, to je moje heslo !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj milá Amélie,

    zase nemohu najít Tvou mailovou adresu. Omlouvám se proto, že to píšu sem pod článek. Snad se na mne pro to zlobit nebudeš. Chtěl bych Ti velmi pěkně poděkovat za knížky, které jsi mi poslala. Moc děkuji za Tvůj čas, energii i Tvou lásku, kterou jsi do toho vložila, velmi mne to potěšilo. Prosím, ale nedělej si zbytečné výlohy a starosti s člověkem, který si takovou výjimečnou pozornost ani nezaslouží. Nevím co napsat a tak mi dovol ještě jednou co nejupřímněji ( i když trochu s odstupem času ) poděkovat - DĚKUJI!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mail je marci76zavinaccentrum.cz
      Rádo se stalo, malé srdce.

      Vymazat
  3. Kdo si hraje nezlobi a jeste k tomu sni i zdravou zeleninu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo! balonky do vazy by me nenapadly - skvely napad :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...