čtvrtek 8. října 2015

Kočičí útulek


Malý výlet do Bohumína...










Tohle kotě se moc líbilo Elišce.



A mně tenhle černý kocour s nádhernýma zelenýma očima...











10 komentářů:

  1. jeeej koľko radosti, mne sa páči tá malá ryšavá...aj ste si nejakú vybrali?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podmínkou výletu do útulku bylo, že žádnou kočku si nepovezeme domů. Už jich máme dost. Takže děti ani neškemraly. Ale asi by si zamilovaly všechny...

      Vymazat
  2. Dajte má tam a nič mi už viac netreba :D ah ako ja milujem mačičky :)....je strasne super, že Jeníček aj Eliška majú vybudovaný taký krásny naozaj krásny vzťah k zvieratkám a aj z fotiek cítiť že tie zvieratká cítia z nich to dobro a chcú sa maznať :) krásny pohľad :) že sú navzájom taký šťastný pri nich :) aspoň z fotiek to tak cítiť. Je to veľká pravda, že zvieratká dokážu človeku dať toľko dobrého a pomôcť mu vo veľa situáciách :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí ten macek co ho Eliška drží v náruči. A kterou jste si odnesli domů? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten "macek", kterého Eliška drží, se jmenuje Barney a není k "adopci, je to maskot útulku. http://www.kockybohumin.cz/news/kocicky-stabilky1/

      Vymazat
  4. Krásní kočičáci . Já do útulku nesmím, už mám druhého kocoura z útulku a byt není nafukovací. Alespoň přispívám korunkami.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Z těch fotek jde nádherně poznat, jak jsou šťastní, úplně mě to zahřálo u srdce.
    Nechť JSOU šťastní - a ty s nimi.
    L.

    OdpovědětVymazat
  6. Kočičky jsou úžasný,mám doma pět.-).Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Z fotek je vidět, že si to užívaly děti i kočičky. Je mi líto, že mám alergii na kočky, hned bych si nějakou vzala.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...