pátek 9. října 2015

Kočičí útulek podruhé


Eliška tomu říká "Kočičí ráj"....






















8 komentářů:

  1. Úplne s Eliškou súhlasím - ráj! :) oh ale tá fotka kde tá bielo-hnedá mačička leží na Jeníčkovi ma úplne dostala. Nemožem sa prestať na ňu pozerať :) ah zavrite ma tam :D

    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Kočičí ráj - ano přesně tak. Jejda, všechny kočičáky bych tak vymazlila :-) . Necestovat, tak je máme doma také.

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu kočičí ráj. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kočičky jsou roztomilé a mazlivé,ale co mi bere dech jsou ,Marcí, tvoje nádherné děti,něžné,laskavé a evidentně velmi spokojené.

    OdpovědětVymazat
  5. Kočky všech barev a velikostí :-) To by mě zajímalo, kdo byl z této návštěvy více nadšený, děti nebo čtyřnohé krasavice?

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mohla bych na tebe mít prosbu...mohla bys mi napsat něco o tom jak na Tvoje děti působí felinoterapie? Moje kolegyně v práci píše na téma felinoterapie diplomovou práci a tvoje zkušenosti by jí mohly pomoci. Děkuji Adina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně..můžeš mi napsat maila? Autíci kočky milují a Elišce pomáhají od úzkostí i depresí.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...