sobota 10. října 2015

Bělský les





















13 komentářů:

  1. Hezké fotky a je vidět, že si Jeník procházku užíval. Já jsem byla nedávno na kaštanech, je prima se projít a zapomenout na chvíli na starosti. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Když se vydaří hezký podzimní den, je procházka lesem ta nejlepší volba. Nám teď tři dny pršelo, ale už déšť ustává, jen to sluníčka s námi zatím nekamarádí. Snad ještě předtím, než opadá všechno barevné listí, se udělá slunečno a já se taky dostanu někam do přírody. Mějte u vás doma, pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, podzim má krásné barvy, viď? A Jeník má úžasné tričko s medvědem Pooh. My tu pohádku milujem.... Užívejte krásné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Bělský les - to je krajina mého dětství.... Nějak to tam (na těch fotkách) ale nemůžu poznat... není divu, už to bude skoro 40 let ;-P
    ráda čtu tyto Vaše ostravské reportáže
    zdravím a opatrujte se,
    Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníková tvár - krása !

    OdpovědětVymazat
  6. Dobře to tam poznám....bydlela jsem v této lokalitě a procházky s dětma byly na denním pořádku.Na podzim je tam nádherné.A jak tak koukám hospoda DAKOTA stále funguje.Zdravím a krásný podzim přeji.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Je tal krásné vidět, jak je Jeníček šťastný.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky :) Mám ráda podzimní procházky lesem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Další pěkná procházka :). Jeník vypadá hodně spokojeně :).

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky, vidím že deti sú v novom domove veľmi spokojné a tak to má byť :) krásny víkend a teším sa už na Váš ďalší článok.
    Anička

    OdpovědětVymazat
  11. Amélko, jak se Vám s dětmi daří? Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. Do Bělského lesa jsem se dětmi něco nachodila. Jsme teď vlastně sousedé.:-) Fotky jsou pěkné, je vidět, že Jeníkovi se na procházce líbilo.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...