pondělí 2. listopadu 2015

Eliška a její smečka








Nejlepší antidepresiva...













15 komentářů:

  1. To je paráda, ona ,,pasie,, mačičky .-)
    Všetko sú to mačičky ? A vaše ?
    To je pre ňu fajn !
    Držte sa !

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je úžasné! To chodí na procházku jak pejskové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou zavoláme a ony jdou:) Mají rádost, že nás vidí.

      Vymazat
  3. Krásné čičinky! Obdivuji, jak jsou přizpůsobivé (i "disciplinované") - zvládly život v paneláku (a nikdy jsem nečetla, že by nějak "řádily", shazovaly vázy apod.) - a nestresuje je zřejmě ani změna prostředí (má kočka, zvyklá v pražském bytě, se v létě na zahradě bála každého zaševelení trávy). - Často na Vás všechny myslím a mám radost, že jste šťastni. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vázy doma nemáme, tak ani neměly co shazovat...a venku na zahradě se kočkám moc líbí. Lentilka se zpočátku venku opravdu bála každého zašustění, ale teď už v pohodě.

      Vymazat
  4. Uz jsem si dělala starosti jak to že nepřidáváš nové články :) Eliška musí být šťastná mezi tolika roztomilými tvorečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lilli, já jen nestíhám a většinou se mi ani nechce zapínat notebook.

      Vymazat
  5. Tak to jsem ještě neviděla pást kočičky :-) Úžasné.

    OdpovědětVymazat
  6. Však Eli je už taky "kočka". :)
    Pozdrav všem členům Tvojí smečky. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já to také tvrdím, že kočičáci jsou nejlepší antidepresiva.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. Propáníčka, to je smečka! Krásná sbírka kočiček a kočičáků! A Eliška jako kočka největší.

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, i náš Vítek coby Aspík má raději kočičky... Pejsky tedy moc nemusí, bojí se jich, vadí mu jejich štěkání a divoké pobíhání. Už na mě začíná i zkoušet, že by chtěl nějaké zvířátko (tedy chlupaté, ne brouka:o) Zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásné, ať taková antidepresiva užívá dál, to je super!

    OdpovědětVymazat
  11. Hromadné venčení koček, paráda! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...