čtvrtek 3. prosince 2015

Trocha humoru nikdy neuškodí

Jedeme autem přes křižovatku a Jeníček slabikuje nápis (Městská policie) na uniformě strážníka:
"PO-LI-CI-E"...
- "Super, Jeníčku, pěkně jsi to přečetl. A co má pán nad tím?"
.....
- "Čepici!"

Sedíme v kuchyni a o bavíme se s Eliškou o tom, kdo dal plastovou misku na terasu.
Říkám:
- " V tom bude mít prsty Šárka."
...a Jenda na to:
- "Ona si uřízla prsty a strčila je tam?"


14 komentářů:

  1. To první jsem asi nepochopila (co měl pán nad tím), ale to druhé mě pobavilo :-)
    Vzpomněla jsem si, jak jsem nedávno přemýšlela, proč se říká "Byl u šéfa na koberečku." (= "Byl u šéfa a ten mu vynadal."). Dodnes nevím, co má vyndání společného s koberečkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Nad policií bylo asi Městská.
      2) Ustálená rčení se někdy říkají tak dlouho, že se časem pozapomene jejich prapůvod. Taky nevím, ale co takhle - koberce se klepaly na klepači, pozvání k šéfovi většinou znamenà taky nějaké "naklepání", lidová tvořivost to spojila do jednoho: vyklepaný podřízený na vyklepaném koberci, jít na kobereček. Neříkám, že to tak bylo, ale dává mi to tak smysl.

      Vymazat
    2. No já to pochopil tak že tam je napsáno městská policie ale čepice je lepší

      Vymazat
    3. Ano, měl přečíst i to "městská"...

      Vymazat
    4. Ano, měl přečíst i to "městská"...

      Vymazat
    5. Spíš je to takhle: šéf seděl za stolem v nóbl kanceláři s kobercem a podřízený stál zkroušeně před stolem na tom koberci a uctivě žmoulal v rukou čepici... Tenkrát nebyly koberce běžné a mohl si ho dovolit pan velkotovárník nebo pan velkoobchodník nebo pan velkoněkdojiný :-)

      Vymazat
  2. Zasmála jsem se. Já vím od tebe, že autíci to mají jinak, ale vždy je to úsměvné. Je dobře, že se už dokážeš usmívat.

    OdpovědětVymazat
  3. Toto ma fasinuje aj na mojich, ale vyvíja sa to hlavne cez náš ,,interný,, humor, ten chápu....aj sa hnevajú, aj sa zasmejú :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou senzační hlášky, takové jsou nejlepší! Dvojsmyslné výroky nemají chybu :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D ďakujem za zlepšenie dnešného rána :) pobavilo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z mnoha duvodu jakakoliv sranda z policajta je ta nejlepsi sranda.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...